om du vill ha en guld så finns det på blocket
Jobbar 100 meter från Luxury Watches så jag kan gå dit om jag vill. Dock saknar min lön några nollor för att jag ska ha råd med den :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
om du vill ha en guld så finns det på blocket
Jag har testat en sån i guld, den ligger högt upp när jag tänker vilka som är de bästa klockorna man provat. Tyngden, finishen och sen det urverket är ju magisktJobbar 100 meter från Luxury Watches så jag kan gå dit om jag vill. Dock saknar min lön några nollor för att jag ska ha råd med den :-/
Vart var det?15500OR med läderband listar 32 200 euro!!! Senaste butiken jag va inne i hade den en 15500 i rosé till salu, så har du tur så kan det finna någon i guld inne!!
Vad listar den i butik? Finns den i stål och vad listar den i så fall, den är väl omöjlig och få tag på ändå.Jag har testat en sån i guld, den ligger högt upp när jag tänker vilka som är de bästa klockorna man provat. Tyngden, finishen och sen det urverket är ju magiskt
Skulle verkligen vilja se och testa platina versionen...
Man får se det som motivation för att jobba hårdare! (eller köpa fler lotter kanske?)
Jag minns inte exakt, men vill minnas att det är norr om 800'Vad listar den i butik? Finns den i stål och vad listar den i så fall, den är väl omöjlig och få tag på ändå.
Listpris för den som säljs hos LW då, de ska ha 850k för sin.Jag minns inte exakt, men vill minnas att det är norr om 800'
Låter rimligt, de finns ofta tillgängliga hos AD så.Listpris för den som säljs hos LW då, de ska ha 850k för sin.
Ja, dom där jävla lönerna som kommer ställer till rätt mycket problem även för mig. Lönen är ok, den kommer bara allt för sällan.Jobbar 100 meter från Luxury Watches så jag kan gå dit om jag vill. Dock saknar min lön några nollor för att jag ska ha råd med den :-/
Fantastisk bild!
I Monaco!!Vart var det?
Tackar. Gillar den starkt på läder också, men efter att precis fått tillbaka mitt svara läder efter en reklamation så känns det tryggare med gummi. Mitt tidigare band ”ramlade isär” efter 3 månader.Mycket bra på gummi
Tack för bilderna! Även om jag inte ställde frågan i tråden så har jag liknande mått och drömmer om en sådan klocka. Mycket uppskattat!Här är några på min handled ca 16,5-17cm
Jag minns inte exakt, men vill minnas att det är norr om 800'
Fick aldrig min 15300or att sitta riktigt bra. Borde testat gummi men det var länge sedan nu och lätt att vara efterklokTackar. Gillar den starkt på läder också, men efter att precis fått tillbaka mitt svara läder efter en reklamation så känns det tryggare med gummi. Mitt tidigare band ”ramlade isär” efter 3 månader.
Lägg ut en länk på den sen bara
Fotosession för kommande klockannons
Ser mycket välbalanserad ut, jäklar vad man skulle vilja ha den.
Ja, nu blev man ju lite sugen. Verkar ju bäras som en Daytona enligt grabbarna i filmen. Har själv ca 16,5 cm handleder och min Daytona sitter som en smäck. Är ju lite sugen på en AP efter jag lagt ned mitt senaste planerade inköp.https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-15450-blå.125855/
här är den väldigt nöjd med bilderna. Dock missade jag att flytta på visarna så att loggan syns
Ja, nu blev man ju lite sugen. Verkar ju bäras som en Daytona enligt grabbarna i filmen. Har själv ca 16,5 cm handleder och min Daytona sitter som en smäck. Är ju lite sugen på en AP efter jag lagt ned mitt senaste planerade inköp.
Fet! Och inte så dyr jämfört med de vanliga blåtavlade som verkar kosta hur mkt som helst. Denna var ju oändligt mycket mer spännande...
Fan vad bra klockor du hittar!
Enda nackdelen med 37mm är att den har lite fel proportioner för en RO. Den är lika tjock som de andra men liten, så den kan se lite hög ut!! Annars säkert ett bra val för en men små handleder. Själv är det 41mm som gäller. AP ska vara stortJa, nu blev man ju lite sugen. Verkar ju bäras som en Daytona enligt grabbarna i filmen. Har själv ca 16,5 cm handleder och min Daytona sitter som en smäck. Är ju lite sugen på en AP efter jag lagt ned mitt senaste planerade inköp.
Enda nackdelen med 37mm är att den har lite fel proportioner för en RO. Den är lika tjock som de andra men liten, så den kan se lite hög ut!! Annars säkert ett bra val för en men små handleder. Själv är det 41mm som gäller. AP ska vara stort
Hockeypuck Så är det med RO, svårt att veta. Jag åkte ner till en butik i Europa och testade alla storlekar utom 39mm (finns aldrig inne) Det är ju en smaksak och handleder är komplext, finns tjocka, platta, smala, spetsiga?
Jag upplever den inte som tjock dock och den är tunnare än nya 15500 kolla denna länk från Hodinkee. https://www.hodinkee.com/articles/audemars-piguet-royal-oak-15500s-review
Den killen har 16 cm handled. Ser ju mer ut som en hockeypuck än en klocka. Speciellt på sista bilden. Men smaken är olika såklart
Ja, undra vart man kan testa en 37mm någonstans. LW verkar inte ha någon inne vad jag kan se.Hockeypuck Så är det med RO, svårt att veta. Jag åkte ner till en butik i Europa och testade alla storlekar utom 39mm (finns aldrig inne) Det är ju en smaksak och handleder är komplext, finns tjocka, platta, smala, spetsiga?