• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

image.jpeg
Ååå en till :)

Bra skit!

Vad säger ni AP- fantaster om denna? Alltid varit sugen på en AP i roséguld. Ska det bli nästa? Bra eller Anus? :) Jag gillar den och kommer säkert köpa den oavsett, men kul att höra vad ni tycker?
image.png

Riktigt cool ! Hade ekonomin funnits hade jag köpt en AP i Rosé men jag hade nog försökt leta upp en 15300R. 42a i rosé blir lite för mycket för min smak även om jag tycker den är häftig =)

Jag är galet sugen på en AP Diver men bor ju tyvärr i Göteborg. Är det någon Göteborgare som sitter inne på en och kan tänka sig att byta lite kläm mot en kaffe eller lunch ;).

Vad säger ni AP- fantaster om denna? Alltid varit sugen på en AP i roséguld. Ska det bli nästa? Bra eller Anus? :) Jag gillar den och kommer säkert köpa den oavsett, men kul att höra vad ni tycker?
image.png
Den är snygg men har lite svårt för senapstavlan, du som ändå haft ett gäng större klockor borde definitivt koll på en novelty istället. Har man handlederna för dem är de ju grymt mycket snyggare!

Tillbaka
Topp