Ååå en till
Bra skit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ååå en till
Vad säger ni AP- fantaster om denna? Alltid varit sugen på en AP i roséguld. Ska det bli nästa? Bra eller Anus? Jag gillar den och kommer säkert köpa den oavsett, men kul att höra vad ni tycker?
Den är cool men tvärtom för mig! Lite för litenRiktigt cool ! Hade ekonomin funnits hade jag köpt en AP i Rosé men jag hade nog försökt leta upp en 15300R. 42a i rosé blir lite för mycket för min smak även om jag tycker den är häftig =)
Den är cool men tvärtom för mig! Lite för liten
Den är inte dum den hellerDock är en AP i rosé rätt långt bort i tiden, får va nöjd att va OWG med min 15400 =) Men drömma lite kan man alltid
Jag är galet sugen på en AP Diver men bor ju tyvärr i Göteborg. Är det någon Göteborgare som sitter inne på en och kan tänka sig att byta lite kläm mot en kaffe eller lunch .
Tror bara dom sitter inne på safari och någon specialutgåva med Messi.Vill minnas att Hedens Guld har en, inte helt 100.
Edit: Det var visst LW, sorry.
Ja den är ruskigt fin! Någon som vet referensen?Detta är klockan som bland annat Henrik Stenson synts i. Tycker den är galet snygg.
Jag kan när jag är i Göteborg nästa gång i början av september. Hör av migJag är galet sugen på en AP Diver men bor ju tyvärr i Göteborg. Är det någon Göteborgare som sitter inne på en och kan tänka sig att byta lite kläm mot en kaffe eller lunch .
Fantastiskt snällt. Säg bara till när du är på ingående så lovar jag att bjuda på en lunch .Jag kan när jag är i Göteborg nästa gång i början av september. Hör av mig
Hehehehe det är lugnt Ska försöka komma ihåg det bara och att ta den klockan den dagen ocksåFantastiskt snällt. Säg bara till när du är på ingående så lovar jag att bjuda på en lunch .
Kan bli stökigt om du måste ha kostym den dagen .Hehehehe det är lugnt Ska försöka komma ihåg det bara och att ta den klockan den dagen också
På väg mot nya äventyr!
Det slipper jag! Får bli kavaj och skjortaKan bli stökigt om du måste ha kostym den dagen .
Är det olika färg/nyans av vitt/silver på urtavlorna på de olika årgångarna av 15300?
Ja den är ruskigt fin! Någon som vet referensen?
Den är snygg men har lite svårt för senapstavlan, du som ändå haft ett gäng större klockor borde definitivt koll på en novelty istället. Har man handlederna för dem är de ju grymt mycket snyggare!Vad säger ni AP- fantaster om denna? Alltid varit sugen på en AP i roséguld. Ska det bli nästa? Bra eller Anus? Jag gillar den och kommer säkert köpa den oavsett, men kul att höra vad ni tycker?
Back on Brown!
Fan vad kunglig den är! Ville inget annat än att spä på din nöjdhet men den är jävligt bra.
Snyggt!! Great minds think alike; den där var en riktigt het kandidat hos mig men det blev OSC:n i stället. Och nu har du bägge din j-vel!Man ska inte fundera för länge . Äntligen medlem i AP-klubben igen.
Haha, jag tror dom kommer trivas bra tillsammans .Snyggt!! Great minds think alike; den där var en riktigt het kandidat hos mig men det blev OSC:n i stället. Och nu har du bägge din j-vel!
Grattis!Man ska inte fundera för länge . Äntligen medlem i AP-klubben igen.