Var det ett original strap från AP?Tackar. Gillar den starkt på läder också, men efter att precis fått tillbaka mitt svara läder efter en reklamation så känns det tryggare med gummi. Mitt tidigare band ”ramlade isär” efter 3 månader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det ett original strap från AP?Tackar. Gillar den starkt på läder också, men efter att precis fått tillbaka mitt svara läder efter en reklamation så känns det tryggare med gummi. Mitt tidigare band ”ramlade isär” efter 3 månader.
Nymans hade i gulguld sist jag var där, men det är ett tag sen nu.Ja, undra vart man kan testa en 37mm någonstans. LW verkar inte ha någon inne vad jag kan se.
Nej, det är ifrån APbands.com.Var det ett original strap från AP?
Trots att det gick sönder?Nej, det är ifrån APbands.com.
Faktiskt väldigt nöjd med kvaliteten.
Hahaha.. Nu fattar jag.. Ja, det var AP oem i svart läder. Katastrofkvalité på ett band för 7800:-Trots att det gick sönder?
Jag hade hellre köpt denna från samma handlare, ledsen för OT.Fy satan så bra
https://www.acollectedman.com/products/royal-oak-mid-size-platinum
[ATTACfull]1324627[/ATTACH]
Äh roligare med platina, iaf när de kostar ungefär samma!Jag hade hellre köpt denna från samma handlare, ledsen för OT.
Neeeh, klart sämre.Svinbra! men denna är bättre, lite andra pengar förstås
Neeeh, klart sämre.
Unicorn piece nummer 1 i min bok! Men typ helt omöjlig att få tag i, hur många gjordes, 25?Svinbra! men denna är bättre, lite andra pengar förstås
Unicorn piece nummer 1 i min bok! Men typ helt omöjlig att få tag i, hur många gjordes, 25?
Så var det ja låg en till salu såg jag, 1,5 msek....massor pengar absolut men med tanke på vad allt annat kostar så är det ett kap40 vill jag minnas. Till 40års jubileet 2012.
Så var det ja låg en till salu såg jag, 1,5 msek....massor pengar absolut men med tanke på vad allt annat kostar så är det ett kap
Vet inget om dem men tycker det är kul med någon som är intresserad av Jules!Hej alla AP experter. Är lite sugen på en Jules Audemars Hand Wound Date Power Reserve. Är det någon som har några erfarenheter av den? Vill gärna höra vad ni tycker. Lägger in en bild från www.
Vad är ref på den pjäsen?
Här inget att tillägga, har själv kollat runt i den kollektionen. Men härligt med fler som inte bara ser AP = RO.Hej alla AP experter. Är lite sugen på en Jules Audemars Hand Wound Date Power Reserve. Är det någon som har några erfarenheter av den? Vill gärna höra vad ni tycker. Lägger in en bild från www.
Ingen aning tyvärrVad är ref på den pjäsen?
Vad är ett rimligt pris tro?Tycker inte att 350 är rimligt. Sen om dem går för det har jag ingen aning om.
Blå är boutique edition på den tror jag, därav lite dyrare. Vad är listpris 200+?Vad är ett rimligt pris tro?
Den är ju utgången nu men runt 200k låter väl rimligt.Blå är boutique edition på den tror jag, därav lite dyrare. Vad är listpris 200+?
https://www.chrono24.se/search/inde...=1&watchTypes=&accessoryTypes=&goal_suggest=1. Verkar ligga runt 300Den är ju utgången nu men runt 200k låter väl rimligt.
Fortfarande i lika fint skick!
Äntligen på igen efter en längre utlandssemester
Perfekta semesterklockan ju...
Äntligen på igen efter en längre utlandssemester