• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

En polare köpte denna (på forumet) igår och suget på en RO igen steg kraftigt...
IMG_20200118_090954.jpg

För mig är 35-36mm lagom, så då finns ju denna, 4100st och 14790st (fler?). 14790 har blivit för dyr men kan man få en 4100st för typ samma pris (för motsvarande skick) som den vita ovan (ca 120)?

Stäng lista hos Nymans på 15450 för mig som inte har någon köphistorik. Blir till att leta någon 15300 alt 15450 hos någon gråis istället då. Nymans hade en 37mm RO som var lite isad inne så en sådan kan man ju prova och se om storleken är ok.
En 15450 i guld gick att beställa men 570k hua.

Finns det någon här som lyckats köpa en 15202ST från en Boutique som kan upplysa mig om väntetid samt tillvägagångssättet/bästa boutique med kortaste väntetid? Har skrivit upp mig på samtliga i London men känns som ett långskott. Har försökt med att ringa lite andra men har fått svaret att man endast kan komma med vid ett fysiskt besök. Är det möjligen samma problem som med stål Pateks, att de går till stamkunder och man beter i princip aldrig av listan?

Finns det någon här som lyckats köpa en 15202ST från en Boutique som kan upplysa mig om väntetid samt tillvägagångssättet/bästa boutique med kortaste väntetid? Har skrivit upp mig på samtliga i London men känns som ett långskott. Har försökt med att ringa lite andra men har fått svaret att man endast kan komma med vid ett fysiskt besök. Är det möjligen samma problem som med stål Pateks, att de går till stamkunder och man beter i princip aldrig av listan?

Har du ingen köphistorik eller kontakt hos någon av Boutiquerna så är det större chans att vinna på lotto.
Köper du en Code 11.59 i varje utförande då finns den tillgänglig omgående.

Ställde samma fråga till AP när de var på WatchOut. Lonodonbutikerna funkar, men de prioriterar sina stor-kunder. Listorna kan vara rejält långa tydligen.
Deras tips var Geneve. Tydligen där den största tilldelningen är.

Stäng lista hos Nymans på 15450 för mig som inte har någon köphistorik. Blir till att leta någon 15300 alt 15450 hos någon gråis istället då. Nymans hade en 37mm RO som var lite isad inne så en sådan kan man ju prova och se om storleken är ok.
På c24 känns 15450or prisvärda mtp priserna på mycket annat :)

Listorna för många modeller är stängda även om du har en köphistorik. Man måste ha spenderat rejäla summor för att komma på tal.

Har starka funderingar på att sälja min Ap 15400, vart ska man lägga sig i pris, är C24 en rimlig sida att jämföra priser på??

Tillbaka
Topp