Det är väl generellt nej på att byta tavla även om några få lyckats med det (?)Får man lov och är det möjligt att byta tavla på en 15450?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl generellt nej på att byta tavla även om några få lyckats med det (?)Får man lov och är det möjligt att byta tavla på en 15450?
Det är väl generellt nej på att byta tavla även om några få lyckats med det (?)
Fick också det svaret häromdagen.Det är väl generellt nej på att byta tavla även om några få lyckats med det (?)
Köpt?Trevlig storlek på 15450!
Visst har du ganska smala handleder oxå @thewallin. Har lite drygt 16cm och funderar hur en 15450 bärs. Måste prova lite AP nästa gång jag är i Stockholm.Trevlig storlek på 15450!
Visst har du ganska smala handleder oxå @thewallin. Har lite drygt 16cm och funderar hur en 15450 bärs. Måste prova lite AP nästa gång jag är i Stockholm.
Olofs RO känner man igenHaft en rätt bra dag idag... i RR och APs tecken
Finns väl inget att prova? Lw hade inga inna när jag frågade för någon vecka sedanVisst har du ganska smala handleder oxå @thewallin. Har lite drygt 16cm och funderar hur en 15450 bärs. Måste prova lite AP nästa gång jag är i Stockholm.
Vet ej. Tänkte inte så långtHar inte Nymans någon i guld då? Får ringa och kolla i morgon.
Finns det någon här som lyckats köpa en 15202ST från en Boutique som kan upplysa mig om väntetid samt tillvägagångssättet/bästa boutique med kortaste väntetid? Har skrivit upp mig på samtliga i London men känns som ett långskott. Har försökt med att ringa lite andra men har fått svaret att man endast kan komma med vid ett fysiskt besök. Är det möjligen samma problem som med stål Pateks, att de går till stamkunder och man beter i princip aldrig av listan?
Betyder det att code 11.59 inte blivit någon hit?Har du ingen köphistorik eller kontakt hos någon av Boutiquerna så är det större chans att vinna på lotto.
Köper du en Code 11.59 i varje utförande då finns den tillgänglig omgående.
Finns det någon här som lyckats köpa en 15202ST från en Boutique som kan upplysa mig om väntetid samt tillvägagångssättet/bästa boutique med kortaste väntetid? Har skrivit upp mig på samtliga i London men känns som ett långskott. Har försökt med att ringa lite andra men har fått svaret att man endast kan komma med vid ett fysiskt besök. Är det möjligen samma problem som med stål Pateks, att de går till stamkunder och man beter i princip aldrig av listan?
Betyder det att code 11.59 inte blivit någon hit?
På c24 känns 15450or prisvärda mtp priserna på mycket annatStäng lista hos Nymans på 15450 för mig som inte har någon köphistorik. Blir till att leta någon 15300 alt 15450 hos någon gråis istället då. Nymans hade en 37mm RO som var lite isad inne så en sådan kan man ju prova och se om storleken är ok.
En 15450 i guld gick att beställa men 570k hua.
Denna 15300 känns ju prisvärd om man inte räknar in moms och tull och sådant. Kul med weekend i Moskva annars.På c24 känns 15450or prisvärda mtp priserna på mycket annat
De med blå tavla ligger över list. 192k är list hos svensk AD.På c24 känns 15450or prisvärda mtp priserna på mycket annat
I rose. "Or" modellen.De med blå tavla ligger över list. 192k är list hos svensk AD.
Ser ingen länk men utanför EU så blir det ju dyrt om man ska följa lagen och det ska vi välDenna 15300 känns ju prisvärd om man inte räknar in moms och tull och sådant. Kul med weekend i Moskva annars.
Listorna för många modeller är stängda även om du har en köphistorik. Man måste ha spenderat rejäla summor för att komma på tal.Stäng lista hos Nymans på 15450 för mig som inte har någon köphistorik. Blir till att leta någon 15300 alt 15450 hos någon gråis istället då. Nymans hade en 37mm RO som var lite isad inne så en sådan kan man ju prova och se om storleken är ok.
En 15450 i guld gick att beställa men 570k hua.
https://www.chrono24.se/audemarspiguet/royal-oak-39-mm--id12928905.htm#Ser ingen länk men utanför EU så blir det ju dyrt om man ska följa lagen och det ska vi väl