• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Tänkte kolla om fler haft problem med de fyra små skruvarna bakom låset på 15400? Köpte beg (genomgången) av Luxuary Watches i maj -19 och i december lossnade hela låsanordningen. Utan att jag märkt hade de skruvat ur sig och tillslut släppte låset. LW fixade utan kostnad även om det tog en månad för dem att få skruvar från Belgien. Enligt en säljare skulle jag inte bara trycka igen låset utan först trycka in låset och sen knäppa, lite taskig funktionalitet men va fan det är väl känsliga grejer. Igår upptäcker jag att en skruv saknas och drar åt de övriga tre själv, men har fler haft problem med detta och hur har ni isf löst det?
EF24CEC7-DDED-4F80-B869-25F0585900B2.jpeg

Helt otroligt att detta problem uppstår på en klocka i dessa prisklasser. Bladar man 200k för en stålis förväntar man ju sig att skiten är problemfri...

Hoppas det löser sig för dig, tycker bara det är otroligt tråkigt och jag lider med dig. Hade det hänt mig hade jag fan brunnit upp av ilska.

Mvh,

Han kanske är börsmiljonär och klipper för att han tycker det är kul. Eller så äger han en hel frisörkedja. Inte orimligare att han har en 500k klocka än någon annan vars bankkonton vi inte kan titta på.
Precis vad jag tänkte men inte orkade kommentera!

Tröttsamma dömande kommentarer om att vissa yrkeskategorier tydligen inte kan ha en viss klocka för si och så många tusen kr...

Han kanske är börsmiljonär och klipper för att han tycker det är kul. Eller så äger han en hel frisörkedja. Inte orimligare att han har en 500k klocka än någon annan vars bankkonton vi inte kan titta på.

Precis vad jag tänkte men inte orkade kommentera!

Tröttsamma dömande kommentarer om att vissa yrkeskategorier tydligen inte kan ha en viss klocka för si och så många tusen kr...

Ok. Jag släpper denna så går vi vidare?

Tillbaka
Topp