Riktigt stiligt!Jag har 17,5cm handleder och den äldre 33mm kvartsen satt perfekt. Gillade även att den var extra tunn och en tunn länk, fick klockan att sitta ännu bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt stiligt!Jag har 17,5cm handleder och den äldre 33mm kvartsen satt perfekt. Gillade även att den var extra tunn och en tunn länk, fick klockan att sitta ännu bättre!
Surt att de inte släppte en med enbart blå tavla utan is... Tror den skulle suttit riktigt bra. Men sen gillar jag damur ocksåAP har släppt ny Royal Oak 34mm-serie med nytt automatiskt urverk, calibre 5800.
https://www.audemarspiguet.com/en/watch-browser/#filters=co:ro;di:34&group-by=collection
Ja. Mycket bra. Varit sugen på den där länge, dom har haft den inne i många månader (om jag inte är ute och cyklar)https://www.hedensguld.se/produkt/audemars-piguet-royal-oak-roseguld-39-2007/. Någon som har provat den här modellen,
lustigt vilket intensivt habegär den där orsakar, medan alla andra varianter i roseguld osv osv bara är blä...
https://www.hedensguld.se/produkt/audemars-piguet-royal-oak-roseguld-39-2007/. Någon som har provat den här modellen,
Japp! Kan t.om vara min gamla.
Sitter lika bra som en vanlig Royal Oak tänkte att den är lite högre och tjockare på baksidan?Japp! Kan t.om vara min gamla.
Sitter lika bra som en vanlig Royal Oak tänkte att den är lite högre och tjockare på baksidan?
Ja den sitter riktigt bra. Själva caset är väl inte mycket tjockare än typ en 15300 så inget att oroa sig för.
Tycker att den grå tavlan är rätt nice. Finns ju även några fler att välja på. Tänker du som gillar att byta tavla på AP.
Undrar om inte den bilden är från den beryktade kvällen när du fick klockan levererad av @Leben ?
Stämmer! Stökigt värre.
Det är min / din gamla. Jag pröjsade servicenJapp! Kan t.om vara min gamla.
Är det vi som käkade lunch?Den har gått runt milt sagt..
Är det vi som käkade lunch?
Kan du fortsätta med att göra det om jag köper den?Det är min / din gamla. Jag pröjsade servicen
SjälvklartKan du fortsätta med att göra det om jag köper den?
Hade inte du en annan Klocka där indexen var upp och ner
Hade inte du en annan Klocka där indexen var upp och ner
Det är min / din gamla. Jag pröjsade servicen
Provade 15300 och 15450 idag på Nymans. 15500 upplevde jag som gigantisk och dessa två tilltalar mig mer estetiskt. Frågan är storleken, om 37mm eller 39mm går som vinnare. Tankar?
37mm!Provade 15300 och 15450 idag på Nymans. 15500 upplevde jag som gigantisk och dessa två tilltalar mig mer estetiskt. Frågan är storleken, om 37mm eller 39mm går som vinnare. Tankar?
Bättre proportioner på 15300 så kör på den! Eller 15202.....Provade 15300 och 15450 idag på Nymans. 15500 upplevde jag som gigantisk och dessa två tilltalar mig mer estetiskt. Frågan är storleken, om 37mm eller 39mm går som vinnare. Tankar?