Håller med...Otroligt tröttsamt ...Precis vad jag tänkte men inte orkade kommentera!
Tröttsamma dömande kommentarer om att vissa yrkeskategorier tydligen inte kan ha en viss klocka för si och så många tusen kr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med...Otroligt tröttsamt ...Precis vad jag tänkte men inte orkade kommentera!
Tröttsamma dömande kommentarer om att vissa yrkeskategorier tydligen inte kan ha en viss klocka för si och så många tusen kr...
Understatement of the year!Trevlig dinka
Exakt min tanke ocksåUnderstatement of the year!
Den bör gå att få tag på. 213k om jag har minnet på rätt plats. Ring och kolla!Sugen på en vit i 37mm ref 15450st, går de ens att få tag på hos AD's eller är det kilometerlånga kölistor som alla andra hajpade stålisar? Vad ligger listpriset på?
Ok tack för info! Då ska jag ringa i veckanDen bör gå att få tag på. 213k om jag har minnet på rätt plats. Ring och kolla!
Just kan nog vara den bästa tiden att kolla upp samtliga klockor man är sugen på. En bekant till mig fick ett samtal från sin AD med frågan om han ville köpa en BLRO och i samma samtal informerades han att möjligheten att lägga handpenning på 15500ST nu var öppen! Önskar jag kunde fått ett liknande samtal......................................................Sugen på en vit i 37mm ref 15450st, går de ens att få tag på hos AD's eller är det kilometerlånga kölistor som alla andra hajpade stålisar? Vad ligger listpriset på?
Är han ”storfräsare”?Just kan nog vara den bästa tiden att kolla upp samtliga klockor man är sugen på. En bekant till mig fick ett samtal från sin AD med frågan om han ville köpa en BLRO och i samma samtal informerades han att möjligheten att lägga handpenning på 15500ST nu var öppen! Önskar jag kunde fått ett liknande samtal......................................................
Är han ”storfräsare”?
Skönt, då ringer jag och lägger undan en BLRO och en 15500 i dag.Vad spelar det för roll?
Låt oss inte hamna i ”priser på väg ner” diskussionen. Den tråden stängdes på goda grunder.
Jaså?! Då blir det många samtal i veckan En BLRO ligger också högt upp på önskelistan, hade suttit fint med en nu...Just kan nog vara den bästa tiden att kolla upp samtliga klockor man är sugen på. En bekant till mig fick ett samtal från sin AD med frågan om han ville köpa en BLRO och i samma samtal informerades han att möjligheten att lägga handpenning på 15500ST nu var öppen! Önskar jag kunde fått ett liknande samtal......................................................
Nej. Han äger 2-3 klockor.. samtliga köpta från samma AD. Skulle inte klassa det som storfräsare.Är han ”storfräsare”?
Bara börja hamra!Jaså?! Då blir det många samtal i veckan En BLRO ligger också högt upp på önskelistan, hade suttit fint med en nu...
Nice, är detta samma boett som tidigare riktade sig mot dam och bara fanns med kvartsverk? Eller är detta en helt ny boett?AP har släppt ny Royal Oak 34mm-serie med nytt automatiskt urverk, calibre 5800.
https://www.audemarspiguet.com/en/watch-browser/#filters=co:ro;di:34&group-by=collection
Ny boett. 1mm tjockare, 1mm bredare. Jag TROR lug-to-lug är samma dock.Nice, är detta samma boett som tidigare riktade sig mot dam och bara fanns med kvartsverk? Eller är detta en helt ny boett?
Låter lovande, jag testade dammodellen med kvartsverk och upplevde den lite liten. Mycket pga en väldigt avsmalnande länk.Ny boett. 1mm tjockare, 1mm bredare. Jag TROR lug-to-lug är samma dock.
Gissar att den här faktiskt kommer kännas lite lite större. 18 400 € inkl moms i Tyskland.Låter lovande, jag testade dammodellen med kvartsverk och upplevde den lite liten. Mycket pga en väldigt avsmalnande länk.
Hittar inget pris, vet du?
Låter som gamla batteridrivna på 33 mm fortfarande har bättre proportioner?Låter lovande, jag testade dammodellen med kvartsverk och upplevde den lite liten. Mycket pga en väldigt avsmalnande länk.
Hittar inget pris, vet du?
De gamla 33mm med kvartsverk är mycket bättre, jag syftade på dammodellen som fortfarande är i produktion.Låter som gamla batteridrivna på 33 mm fortfarande har bättre proportioner?
Kommenterade mest för att jag inte är så övertygad om att det är bra att snåla på längden bandhorn till bandhornspets.De gamla 33mm med kvartsverk är mycket bättre, jag syftade på dammodellen som fortfarande är i produktion.
Provade bara den hastigast men upplevde den lite som en ihoptryckt större modell.
Och minns att jag tyckte länken kändes lite väl feminin då den smalnade av väldigt mycket. Boetten hade nog behövt behållt sin tjocklek och varit några mm större för att bättre harmoniseras.
Blro betyder?Just kan nog vara den bästa tiden att kolla upp samtliga klockor man är sugen på. En bekant till mig fick ett samtal från sin AD med frågan om han ville köpa en BLRO och i samma samtal informerades han att möjligheten att lägga handpenning på 15500ST nu var öppen! Önskar jag kunde fått ett liknande samtal......................................................
BLRO betyder blå och röd och syftar till Rolex GMT-masters bezel.Blro betyder?
Gick utmärkt för mig att läsa. Tack för tipset!
Ahh ok. Blev fundersam eftersom det var i AP tråden.BLRO betyder blå och röd och syftar till Rolex GMT-masters bezel.
De gamla 33mm med kvartsverk är mycket bättre, jag syftade på dammodellen som fortfarande är i produktion.
Provade bara den hastigast men upplevde den lite som en ihoptryckt större modell.
Och minns att jag tyckte länken kändes lite väl feminin då den smalnade av väldigt mycket. Boetten hade nog behövt behållt sin tjocklek och varit några mm större för att bättre harmoniseras.
Jag har 17,5cm handleder och den äldre 33mm kvartsen satt perfekt. Gillade även att den var extra tunn och en tunn länk, fick klockan att sitta ännu bättre!Kommenterade mest för att jag inte är så övertygad om att det är bra att snåla på längden bandhorn till bandhornspets.
Håller med, hade en likadan. Samma känsla som i jumbon, men klart mindre och förhållandevis lite bredare länk.Jag har 17,5cm handleder och den äldre 33mm kvartsen satt perfekt. Gillade även att den var extra tunn och en tunn länk, fick klockan att sitta ännu bättre!