Graal som helt gått mig förbi.
39mm, roséguld med onyxdiatavla
Synd att den inte har tapisserie men cool annars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Graal som helt gått mig förbi.
39mm, roséguld med onyxdiatavla
Vägde i runda slängar 0,5kg ren kärlek.Platina 15206 är inte dum heller.
Man kan läsa mer på Hodinkee
https://www.hodinkee.com/articles/r...hin-platinum-with-diamond-indexes-introducing
Bra jobbat, ser ut som att skicket inte påverkats något vidare under 4 år i alla fall.Nästa vecka har jag ägt den här i 4 år
Harlines finns, men inga djupa märken alls. Klockan har varit med till tre kontinenter och varit med på allt. Badat i havet, pooler, jacuzzis... regelbundet genom åren. Än så länge helt problemfritt ägande. Den har nästan alltid gått lite snabbt (+10 sek per dygn) men annars finns inget att anmärka på.Bra jobbat, ser ut som att skicket inte påverkats något vidare under 4 år i alla fall.
Har det vart problemfritt i övrigt?
Min firar 1 år i sommar.
Nästa vecka har jag ägt den här i 4 år
Grymt!
Då har jag haft min precis dubbelt så länge.
Kul att se att ni haft dom ett tag och inte sålt trotts den relativt stora prisökningen!Harlines finns, men inga djupa märken alls. Klockan har varit med till tre kontinenter och varit med på allt. Badat i havet, pooler, jacuzzis... regelbundet genom åren. Än så länge helt problemfritt ägande. Den har nästan alltid gått lite snabbt (+10 sek per dygn) men annars finns inget att anmärka på.
Din 15300 är så fin. Hur var det, servade du din 2018?Grymt!
Då har jag haft min precis dubbelt så länge.
Din 15300 är så fin. Hur var det, servade du din 2018?
Hur är dina erfarenheter? Vad är det för år på din?Bra jobbat, ser ut som att skicket inte påverkats något vidare under 4 år i alla fall.
Har det vart problemfritt i övrigt?
Min firar 1 år i sommar.
2018, köpte den plastad förra året så inom garanti fortfarande men inga krusiduller alls...ännu!Hur är dina erfarenheter? Vad är det för år på din?
15300 bättre på alla punkter imo.Står i valet och kvalet om jag ska köpa en beg 15300, beg 15450 eller vänta några månader på ny 15450. Samma urverk i dessa om jag förstått det rätt(?). Något man som förstagångsköpare till AP ska tänka på?
slänger även med en bild på helgens provning
Haha ja det har jag förstått att majoriteten tycker Men frågan var mer om det är något man ska tänka på som förstagångsköpare/ägare till AP?15300 bättre på alla punkter imo.
Va inte rädd för repor som syns rätt snabbt.Haha ja det har jag förstått att majoriteten tycker Men frågan var mer om det är något man ska tänka på som förstagångsköpare/ägare till AP?
Lutar du åt 15450 så köp en ny, kan vara härligt att ha 5 års garanti på dom här!Står i valet och kvalet om jag ska köpa en beg 15300, beg 15450 eller vänta några månader på ny 15450. Samma urverk i dessa om jag förstått det rätt(?). Något man som förstagångsköpare till AP ska tänka på?
slänger även med en bild på helgens provning
Så sant! Måste pröva båda igen bredvid varandra för att få känslan. Köper man beg så följer inte garantin med? Tänker då om man köper en som är något år gammalLutar du åt 15450 så köp en ny, kan vara härligt att ha 5 års garanti på dom här!
Allt handlar om vilken storlek som sitter bäst på armen. Det lan bara du avgöra och ingen annan kan säga att ditten eller datten är bättre.
Tips till första gångs köpare skulle nog vara: om du har möjlighet, köp en ny.Haha ja det har jag förstått att majoriteten tycker Men frågan var mer om det är något man ska tänka på som förstagångsköpare/ägare till AP?
Jodå, men tror dom började med 5 års garanti 2018, innan det hade dom 2 år har jag för mg, här får någon annan gärna rätta mig om jag har fel.Så sant! Måste pröva båda igen bredvid varandra för att få känslan. Köper man beg så följer inte garantin med? Tänker då om man köper en som är något år gammal
Är det den lille tjockisen?Har vi någon ägare av 26315ST här på forumet? Bjud gärna på ett utlåtande efter lite tids användande.
Bild?
Känslan?
Verket? (Känns lite daterat i specen?)
Denna vs Daytona vore också kul info
man kunde utöka garantin med 1 extra år så 3 år förut. Tror det räckte att man registrera klockan.Jodå, men tror dom började med 5 års garanti 2018, innan det hade dom 2 år har jag för mg, här får någon annan gärna rätta mig om jag har fel.
Första APn! Blev en 15300
Grattis. Den på Nymans?Första APn! Blev en 15300
Yes det fick bli så. Den kändes grym samt tryggt att den är servad och man kan alltid gå dit om något, mot förmodan, strular i efterhandGrattis. Den på Nymans?
Grattis!Första APn! Blev en 15300
TackGrattis!