Första gången jag fått möjligheten att köpa en AP och vill ändå vara tacksam men inte bränna några broar.. vet ju hur det kan funka och hur "jargonen" kan vara: -"du måste handla si och så mycket för att ens få möjligheten att köpa en RO osv."
15300 är den borttagna 39MM versionen va? Får säga att 15202st eller 15500st är de som gäller, även fast kanske väntan blir längre..
Ah okej, tack för feedback! Kunde inte plasta av den eftersom jag inte visste om jag verkligen ville ha den eller ej. Kommer dock följa känslan.
Min handled är 18.5cm så tror jag borde kunna bära en större utan att de ser oproportionerligt ut. Har ju däremot aldrig fått pröva eller sett en IRL så samma problem kan uppstå IGEN haha..
Bilderna gör den lite orättvisa ska jag faktiskt säga.. den ser större ut på bild än vad den gjorde i verkligheten. Inte ute efter en bankrånar eller "krim" stil men kände bara att de blev för mycket med att både behöva två extra länkar för att kunna stänga claspen och att boetten kändes liten. De tog bort den där känslan av perfektion som jag hoppades känna.
Ah jag kommer nog gå på magkänslan och passa denna gång. Som jag tidigare nämnde är mina handleder 18.5cm så en 15500ST borde jag väl ändå kunna bära upp?
Förövrigt, tack till alla som tagit sig tiden att kommentera och lämna feedback på mitt inlägg - även er som jag inte citerade! Uppskattas