hur mycket lokalt klientel kan det finnas i Aspen, egentligen? Eller menas lokalt = du äger ett hus på Billionaire mountain? Är väl fortf 1-3 gånger per år man besöker i det fallet.
Skulle gissa att bosatt i CO räcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hur mycket lokalt klientel kan det finnas i Aspen, egentligen? Eller menas lokalt = du äger ett hus på Billionaire mountain? Är väl fortf 1-3 gånger per år man besöker i det fallet.
Precis det jag frågade mig också... samt att det är en hyfsat ny boutique. Jag kanske inte hade tillräckligt med BDE eller fel outfit, grabbgänget som klev in i butiken när jag var påväg ut hade Dior jackor och balenciaga skor.hur mycket lokalt klientel kan det finnas i Aspen, egentligen? Eller menas lokalt = du äger ett hus på Billionaire mountain? Är väl fortf 1-3 gånger per år man besöker i det fallet.
Sannerligen. Får ju inte glömma att det säkert finns flera klocknördar än de som är bosatt i "Aspen". CO är stort..Skulle gissa att bosatt i CO räcker.
Last samma pa Rolexforums,men det har avfardats att det ar just det. Ett rykte alltsa.Hörde ett rykte om att ap tagit bort listpriset och ska sälja till marknadspris i boutique, någon som hört, läst samma?
Jag letar efter en video jag tror AP själva producerat om hur de trycker RO-tavlan, mycket närbilder i detalj (minns tyvärr inte mkt mer än så). Någon som möjligtvis vet vilken jag menar?
Ja en 15500 i vit/grå/svart har gått från ca 400k till ca 750k på nån månad typ, helt sjukt.Jäklar va priset verkar ha dragit iväg den sista tiden. Kollade in min blåa 15450 och ser priser på 600-750k på chrono24. Kan de verkligen säljas för de priserna nu.
Måste ta mig i kragen och göra riktig värdering på några klockor som dragit iväg, blir jobbigt om något händer annars. Tror jag har min försäkrad för runt 220k bara.
Seriöst, ligger de på 750K nu? vad äre som händer hahaJa en 15500 i vit/grå/svart har gått från ca 400k till ca 750k på nån månad typ, helt sjukt.
Alla har pengarSeriöst, ligger de på 750K nu? vad äre som händer haha
Seriöst, ligger de på 750K nu? vad äre som händer haha
Fiskar köpare i tråden? Haha, skämt åsido.Får jag 550-600k så överväger jag att sälja min, den har ju inte ens en hairline så den är som ny.
Jag ar lika paranoid,,,Jag ar precis lika obekvam med att min aktieportfolj gar upp,for att inte tala om min bostad.Fiskar köpare i tråden? Haha, skämt åsido.
Jag tycker det är bra att värdet går upp/står sig på klockan men jag blir obekväm i tanken av att en klocka jag köpt för 90K helt plötsligt är värd 300K (taget ur luften). Kanske bara är jag som är paranoid..
Lite skillnad på klocka vs aktieportfölj och bostad ändå?Jag ar lika paranoid,,,Jag ar precis lika obekvam med att min aktieportfolj gar upp,for att inte tala om min bostad.
Nej det var allt bra mycket battre forr
Sjalvklart ar det sa,men jag gillar nar det gar uppat oavsett vad det ar. ja forutsatt att jag redan har foremalet i fraga i min ago.Lite skillnad på klocka vs aktieportfölj och bostad ändå?
Vet du om andra bolag, Trygg Hansa till exempel, har samma takbelopp?Nu åkte några klockor in i bankfacket tills jag har gjort en värdering på dem. Även om de ligger i kassaskåp hemma så känns ju ett bankfack bra mycket säkrare. Älskar min AP 15450 men tycker värderingen har dragit iväg. Ska ta mig en funderare om man ska sälja och köpa ett par billigare eller hur man ska göra. Kostar ju skjortan att ha alla klockor helförsäkrade. Samt att IF inte försäkrar klockor som har en värdering över 500k. Får jag 550-600k så överväger jag att sälja min, den har ju inte ens en hairline så den är som ny.
Blir svårt att klaga när man inte tyckte den var värd sina pengar tidigare och sålde.Det är ju helt sjukt detta.
Personligen tycker jag det mest är trist för det känns som man lär ju aldrig kunna gå runt med en RO igen.
När jag hade min så började de närma sig 200k vilket kändes ok enligt mig, kollade C24 nu och de ligger nästan vid 600k... herregud..
Det är bara kasst. Helt plötsligt är en vanlig RO värd närmre halvmiljonen oavsett modell. Det ställer ju bara till det med hänseende på var och hur man kan använda dem. Hantering med bankfack, försäkringar, rånrisk mm. Helt värdelöst oavsett om man vill köpa en eller redan har...Det är ju helt sjukt detta.
Personligen tycker jag det mest är trist för det känns som man lär ju aldrig kunna gå runt med en RO igen.
När jag hade min så började de närma sig 200k vilket kändes ok enligt mig, kollade C24 nu och de ligger nästan vid 600k... herregud..
Det är bara kasst. Helt plötsligt är en vanlig RO värd närmre halvmiljonen oavsett modell. Det ställer ju bara till det med hänseende på var och hur man kan använda dem. Hantering med bankfack, försäkringar, rånrisk mm. Helt värdelöst oavsett om man vill köpa en eller redan har...
Problemet uppstår ju när det blir skitdyrt att försäkra den alternativt omöjligt att ersätta med ny om något händer samt problematiken med ökad rånrisk.För dig är den ju värd vad du betalade för den, eller har jag fel här? Om du betalade 150kkr för den så är det den summan du kan förlora tänker jag.
huvudet på spiken. Det är ju detta som ställer till det.Problemet uppstår ju när det blir skitdyrt att försäkra den alternativt omöjligt att ersätta med ny om något händer samt problematiken med ökad rånrisk.
Svenska priserna? https://nymansur.com/audemars-piguet.htmlFinns någon officiell listpris-källa tillgänglig idag?