FlipSwede
Guld
Det är väl mer eller mindre uttalat? Jag har hört AD säga rakt ut att det prioriterar kunder i närområdet före andra kunder eller turister.
(om du inte kommer in och köper annat för 3 mille först så klart)
Sen har väl AP verkligen dragit detta till det yttersta nu för tiden vad jag förstår.
Väntade själv på en 15450 som jag skulle fått inom 6 månader. Efter två år har jag inte fått någon klocka utan blev erbjuden något annat istället.
Jag menar pa att det ar mycket lattare for butikspersonal att saga 'Tyvarr inga klockor alls" till en ointressant besokare an att ha dessa (klockor alltsa) framme,eller ens ge sig in i samtal nar svaret anda kommer bli "DU far inte kopa nagot".
Att man da missar nagon enhorning som faktiskt letar efter den iskalla dammhogen som legat i ett horn de sista tre aren uppvager inte extrajobbet med att tjata med barn som inte ger sig efter ett nej.
Rolex ar likadana har. Ingenting alls finns framme. Fragar du sa ar svaret Tyvarr.
Far du inte ett samtal forst sa finns det ingenting for dig att kopa. Inte ens en strosslad damklocka langre....
Sedan sa far jag saga grattis till att du iallfall blev erbjuden nagot. Sedan om det var nagot du ville ha eller ej ar en annan sak...