Någon som vet om det finns gummi att köpa till 36mm modellerna? Hittar bara läder. Hade velat komplettera med ett gummiband.
Negativt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet om det finns gummi att köpa till 36mm modellerna? Hittar bara läder. Hade velat komplettera med ett gummiband.
Ingen aning. Får hem min nästa vecka, får återkomma. Har bara hittat läder på AP bands men har svårt att tro att AP skulle ha ett genuint band för 36mm modellernaSkulle den passa din?
Mycket fin, jag älskar ROs med långa index14486ba transitional
Tack! Samma här. Blir inte samma sak med korta indexMycket fin, jag älskar ROs med långa index
Är det en 14432?
Vet inte faktistÄr det en ?
Shameonwrist är ett sånt jävla guldkonto! Älskart
Skulle tro det. Dem ser typ ut som 4100 men har Swiss made tavlaVet inte faktist
Såg också det. AP lär ju vara sugna på att börja exportera till Ryssland igen framöver…
Det är så man går före i "kön". Det sjuka är ju att AP inte kan göra något åt det heller
HAHAH THIS!!!Plot twist. Det var Code 11.59 klockor alltsammans. På AP firar man kuppen.
Är det någon klocka i då?En magisk pase!
Tror inte den behandlats här, rätt historisk klocka som kommer till marknaden.We are delighted to offer the earliest number reference 5402 to ever appear at auction as it bears the number A2, making it the second Royal Oak ever made!
Usch vilken tease, ge oss mer nu!!!En magisk pase!
Hej på er, jag undrar om någon här har erfarenhet utav APs tjänst Pick-up service. Bor i Göteborgs området och orkar inte åka upp till nymans i Sthlm för att lämna in klockan. Köpte den ny i AP butik 2019. Men nu upplever jag att den går riktigt kasst. Håller tiden väldigt dåligt. Gjort lite mätningar det senaste och den tappar 7sek på ett dygn. Sen i ett annat läge så går den 5sek +. Så vill lämna in för justering. Någon som har erfarenhet utav APs Pick-up service?
Tack för snabbt svarDom skickar dig packmaterial och fraktsedel till deras SC i EU.