Den är ju bra på läder men helt sagolik på länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tanken har slagit mig, har fått pris på länk.
Tanken har slagit mig, har fått pris på länk.
Läste tråden häromdagen men pris framgick aldrig. Vill du upplysa mig?
Som hittat!Norr om 250k
Norr om 250k
Såldes/säljs den med länk? Hade nog sneglat på en 15202OR istället för länk trots att den är ett mästerverk.
Nej säljs inte med länk, men 15202or länken passar
älskar proveniensen och originalskicket!Banker klocka.
Audemars Piguet Cal 2080 Ref BA.14787.0.002. Framtagen för 150 års firandet av Swiss Banquet Cantonale Vaudoise (1845-1995).
Redan sälja skönheten? Vad ska in istället?Funderar på sälja, om någon är intresserad så skicka ett pm.
2månader gammal, använd ett fåtal gånger under några timmar. Box,cert, allt finns.
Mvh Björn
Så läcker!! Och kul med lite annat än RO:s i tråden (även om jag själv är ganska RO-frälst hehe...)Banker klocka.
Audemars Piguet Cal 2080 Ref BA.14787.0.002. Framtagen för 150 års firandet av Swiss Banquet Cantonale Vaudoise (1845-1995).
En 26401, står på önskelistanRedan sälja skönheten? Vad ska in istället?
Tack! Ja, jag gillar också RO och har en gammal 5402. Så det ena måste inte utesluta det andra!Så läcker!! Och kul med lite annat än RO:s i tråden (även om jag själv är ganska RO-frälst hehe...)
En bättre kombo... Den 5402:an är verkligen något annat!Tack! Ja, jag gillar också RO och har en gammal 5402. Så det ena måste inte utesluta det andra!
Vacker! Ser inte ut att ha ett enda märke? Jag tycker jag är pedantisk med mina klockor men ödet slår ändå till med jämna mellanrum
Vacker! Ser inte ut att ha ett enda märke? Jag tycker jag är pedantisk med mina klockor men ödet slår ändå till med jämna mellanrum
Ja den sitter med skruvarna du ser som går genom boetten.Går det byta ring/bezel på en ro?
Kostar huggorm?Ja den är skruvad genom boetten.
Kostar kobra.....Kostar huggorm?
Som i hur många tusen?Kostar kobra.....
APmycketSom i hur många tusen?