Det är nog givet allt är löjligt dyrt när det gäller AP. Kolla pris med Nymans.Kostar huggorm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nog givet allt är löjligt dyrt när det gäller AP. Kolla pris med Nymans.Kostar huggorm?
Dålig finish på siffrorna. Ser rätt B ut.Tjena en bekant la upp denna bild på instagram, vilken ref är det? Jag har googlat utan något resultat. Finns ju förstås möjlighet att den fake och att det är därför jag inte har hittat nån info om den.
Tjena en bekant la upp denna bild på instagram, vilken ref är det? Jag har googlat utan något resultat. Finns ju förstås möjlighet att den fake och att det är därför jag inte har hittat nån info om den.
Okej tack för svar, den refen hittade jag men då hade den läderarmband och var mer gråaktig än svart det var därför jag inte trodde det var den... Misstänkte att den var fake medtanke på personen som la upp denRefen är en AP ROO QEII cup 2014 limited edition.
Men som @KenKun sa, det är rätt dålig finish på siffrorna, de är rätt "feta"....
>10kKostar huggorm?
Wow! Hur gick sekundvisaren?Jag var på klockjakt i Singapore och stötte på denna härliga skapelse vet inte om den varit uppe för diskussion tidigare men kunde inte hitta något om den på forumet.
"Floral Oak"
Jag var på klockjakt i Singapore och stötte på denna härliga skapelse vet inte om den varit uppe för diskussion tidigare men kunde inte hitta något om den på forumet.
"Floral Oak"
Wow! Hur gick sekundvisaren?
Haha, känns som den fungerar eller?Cool, kul med en ny variant av tavlan
Per årstid?
Haha, känns som den fungerar eller?
Sekundvoasren flöt på braWow! Hur gick sekundvisaren?
14790 och 56023 är trevligaOm man är sugen på en RO (framöver) och vill lägga kring max 70k vad är det för referenser man bör kika på skulle ni säga?
..men kan uppfattas som lite taniga med tanke på storleken och den integrerade länken till trots.14790 och 56023 är trevliga
Jag är väldigt klent byggd över handled och hand (eller ja hela jag iofs) så om de är åt det mindre hållet är det nog av godo..men kan uppfattas som lite taniga med tanke på storleken och den integrerade länken till trots.
Beror givetvis på bärarens handled och preferenser..
I sådant fall låter 14790 som ett klockrent val. Bör gå att hitta vettiga ex i krokarna av den budget du angivit också.Jag är väldigt klent byggd över handled och hand (eller ja hela jag iofs) så om de är åt det mindre hållet är det nog av godo
Blir att börja tokspara och leta då! har en vision av att kunna ha en sådan samt en typ GMT 16700/16710 som en fin dubbel att alternera emellan!I sådant fall låter 14790 som ett klockrent val. Bör gå att hitta vettiga ex i krokarna av den budget du angivit också.
Se till att studera mycket bilder på hur vinklingarna ska se ut, de flesta 14790 och övriga äldre refs har tyvärr blivit polerade för många gånger. Kanterna ska vara sylvassa!Blir att börja tokspara och leta då! har en vision av att kunna ha en sådan samt en typ GMT 16700/16710 som en fin dubbel att alternera emellan!
Det finns väl inga större RO som går för runt 70?..men kan uppfattas som lite taniga med tanke på storleken och den integrerade länken till trots.
Beror givetvis på bärarens handled och preferenser..
Nupp, good point.Det finns väl inga större RO som går för runt 70?
Har AP börjat tillverka kakel???