• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Tjena en bekant la upp denna bild på instagram, vilken ref är det? Jag har googlat utan något resultat. Finns ju förstås möjlighet att den fake och att det är därför jag inte har hittat nån info om den.
IMG_20160916_172157.jpg

Någon som vet om RO 15202 och 5402 bärs lika eller om det finns avsevärda skillnader?
Är extremt sugen på en 15202 men är rädd för att den ska kännas för stor på mina 16,5-17 cm
handleder (tänker främst på "glapp" på utsidan av handleden, inte diametern i sig).

Har prövat en 15202 men fick ingen korrekt uppfattning när länken var för stor, har nu hittat en möjlighet
att pröva en 5402 med rätt storlek på länken men vill inte lura mig själv ifall dem bärs olika.

Tacksam för all hjälp, tips och input jag kan få!

Jag är galet sugen på 26320OR men har inget ärende till Stockholm eller någon annan stad med AP AD inplanerat. Det råkar inte vara så att någon i Göteborgstrakten sitter på en och kan tänka sig att byta lite kläm mot en lunch ;).

Tillbaka
Topp