14790 på normal handled (ca 17 cm)Jag är väldigt klent byggd över handled och hand (eller ja hela jag iofs) så om de är åt det mindre hållet är det nog av godo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
14790 på normal handled (ca 17 cm)Jag är väldigt klent byggd över handled och hand (eller ja hela jag iofs) så om de är åt det mindre hållet är det nog av godo
Definitivt inte för liten för mig! Större kan jag nog inte ha.14790 på normal handled (ca 17 cm)
Fler bilder på den?Börjar bli kallt ute nu. Bild tagen igår dock menlika kyligt idag...
Har tyvärr inga, då det är en polare som äger denFler bilder på den?
Samma som från visningen..?Har tyvärr inga, då det är en polare som äger den
Nej det är det inteSamma som från visningen..?
Hehe. Släng upp lite fler bilder. Be polaren ta några.Nej det är det inte
Är väl iofs. inget tvivel om att den är falsk? Bara på den dåliga bilden går det att se att index, sekundvisaren och texten på tavlan inte är rätt.Hehe. Släng upp lite fler bilder. Be polaren ta några.
Ah. Och nu kommer @Erikmålare skylla på sin "kompis".Är väl iofs. inget tvivel om att den är falsk? Bara på den dåliga bilden går det att se att index, sekundvisaren och texten på tavlan inte är rätt.
Vad är felet på klockan om jag får fråga?Ah. Och nu kommer @Erikmålare skylla på sin "kompis".
Den är fake?Vad är felet på klockan om jag får
Vad är felet på klockan om jag får fråga?
Mycket bra entre!Entrar AP-tråden med en diskbänksbild.
Tyckte den kändes väldigt gedigen och har dessutom väldigt dålig erfarenhet av AP i huvud taget så har svårt att uttala mig , hur ser du att den är fake?Den är fake?
Sluta..Tyckte den kändes väldigt gedigen och har dessutom väldigt dålig erfarenhet av AP i huvud taget så har svårt att uttala mig , hur ser du att den är fake?
Om du kan svara på min frågaSluta..
Tyckte den kändes väldigt gedigen och har dessutom väldigt dålig erfarenhet av AP i huvud taget så har svårt att uttala mig , hur ser du att den är fake?
Är väl iofs. inget tvivel om att den är falsk? Bara på den dåliga bilden går det att se att index, sekundvisaren och texten på tavlan inte är rätt.
Tyckte den kändes väldigt gedigen och har dessutom väldigt dålig erfarenhet av AP i huvud taget så har svårt att uttala mig , hur ser du att den är fake?
Så du vet vad du ska täcka för när du lägger upp den på andra klockforum/ska impa på andra på stan?Om du kan svara på min fråga
Om du kan svara på min fråga
Finn ett fel...
Finn ett fel...
Nej, men 3120 är inhouse.Med risk för att göra mig till ett större åtlöje än vanligt:
Har AP enbart inhouse-verk?
Vad står "Manufacture" för? (Selfwinding Manufacture Calibre 3120)
Tack!Nej, men 3120 är inhouse.
Finn ett fel...