Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör inte det, behåll den
Lutar åt det men får jag vad jag begär eller något i närhet av det så får den lämna. Jag kommer sakna den men samtidigt finns det så mycket annat jag vill prova.
Man kan ju alltid skaffa en ny om det kniper
Tight länk.
Grattis till dubbel RO:n. Riktigt nice!
Måndag morgon... 15703st
Mvh
Micke
Diver på länk är kaxigt, och riktigt snyggt!Måndag morgon... 15703st
Mvh
Micke
Han bor i BangkokMorgon kl 03.45 ?????? Det är väl ändå mittinatten ?
Haha aha ja de förklarar ju liteDiver på länk är kaxigt, och riktigt snyggt!
Han bor i Bangkok
Grym på länken.Måndag morgon... 15703st
Mvh
Micke
Snygg! Ser ut att vara riktigt bra skick
Måndag morgon... 15703st
Mvh
Micke
Grym! Ta gärna en ny med Bankan i bakgrunden! Fantastisk stad. Ska dit i December och bråkar med Gaggan just nu om bord. Hopplösa jävlar.
Mkt vacker bild...och klocka naturligtvis.
K har det bra...Kommer aldrig kunna släppa denna ROO. Det är den absolut snyggaste AP Offshore någonsin.
Snabb fråga från en noob: har RO chrono tillverkats i roseguld med quartzverk? Alt. tickande sekundvisare?
K har det bra...
Om jag hade pengarna och handleden skulle man inte tacka nej!
Ang quartz är nog det närmsta du kommer en TT med gulguld, inte helt hundra dock..
Tackar tackar! @jarrebarre99Mkt mkt trevlig bild!
Riktigt bra!
Benlee tar alltid sjukt bra bilder! Tycker den otroliga borstningen på länken kommer fram mer i helguld