• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag är väldigt klent byggd över handled och hand (eller ja hela jag iofs) så om de är åt det mindre hållet är det nog av godo :)
14790 på normal handled (ca 17 cm)
IMG_4724.JPG
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Älskar Royal Oak designen med 8-kantiga bezelen men känns det inte lite urvattnat med alla dessa femitioelva modeller med samma 8-kantiga ring? Har för mig att @Rozzy har en AP som INTE är royal oak. Finns det fler AP här på forumet som inte har den 8-kantiga ringen? :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
  • Like
Reactions: JLW

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Tyckte den kändes väldigt gedigen och har dessutom väldigt dålig erfarenhet av AP i huvud taget så har svårt att uttala mig , hur ser du att den är fake?
Om du kan svara på min fråga
Så du vet vad du ska täcka för när du lägger upp den på andra klockforum/ska impa på andra på stan? :p
Släng den och köp en äkta klocka istället för att fjanta och skämma ut sig på klockforum...
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Med risk för att göra mig till ett större åtlöje än vanligt:
Har AP enbart inhouse-verk?
Vad står "Manufacture" för? (Selfwinding Manufacture Calibre 3120)
 
Topp