CrocoKrokodil
Basic
Kan säkerligen hålla värdet hyfsat om du köper beg, men ha även i åtanke att det vanligtvis inte är en speciellt lättsåld klocka
Tar några månader att få sålt på Chrono24 typ eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan säkerligen hålla värdet hyfsat om du köper beg, men ha även i åtanke att det vanligtvis inte är en speciellt lättsåld klocka
Vågar inte svara på det då jag inte har ägt en klocka i den prisklassenTar några månader att få sålt på Chrono24 typ eller?
Less is more.
Lycka till!Det är en begagnad jag prövat och tror jag skall köpa
Grattis, bra val!
Tackar och bockar!
Känns helt rätt. Brun is the way to go.
Kul historia men kanske inte så bra reklam för Hedens Guld. Avstår personligen från att gå till nån som använder tänderna som verktyg på en AP i roséguld.Läs om ni vill få er ett gott garv!!
Avstår personligen från att gå till nån som använder tänderna som verktyg på en AP i roséguld.
Tror ändå att jag hade föredragit tänder framför skiftnyckel eller polygrip.
Om det hade varit alternativet kan jag inte annat än hålla med.Tror ändå att jag hade föredragit tänder framför skiftnyckel eller polygrip.
Nej, det var ju inte direkt förtroende ingivande.Kul historia men kanske inte så bra reklam för Hedens Guld. Avstår personligen från att gå till nån som använder tänderna som verktyg på en AP i roséguld.
Jag har separat, BrookfieldHej allesammans!
Har köpt en AP RO rosé.
Aldrig ägt en klocka i denna prisklassen tidigare.
Så jag tänkte kika med er gällande försäkring.
Höja upp hemförsäkringen? Eller teckna en separat försäkring för klockan?
Hur har ni gjort?
Har redan två Divers, annars hade jag varit riktigt sugenDagens AP Tantalum...
Köp min Diver nu, kanon pris för felfri kanon klocka, jag vill köpa en annan ROO i annan valör...
Mvh
Micke
Har redan två Divers, annars hade jag varit riktigt sugen
Har den där Tantalumen passerat en hublot-verkstad?
Kolla skruvarna/muttrarnaVarför inte tre Divers??
Nu förstår jag inte, varför skulle Tantalumen passerat en hubbe verkstad??
Kolla skruvarna/muttrarna
Kan erkänna att jag inte heller tänkte på det innan @Tomas Eriksson 's kommentarHaha, tackar! Jag har inte noterat det innan... men det måste åtgärdas snarast....
Ännu ett tips är att inte länka till din Instagram i signaturen där fullständigt namn m.m. finns tillgängligt. Man hittar allt på några sekunder. @MagidoNej, det var ju inte direkt förtroende ingivande.
@Magido Ett tips i all välmening: Ta bort ditt namn i texten och bilden. En sån dyr pjäs kan få fel folk intresserade.
Grattis till en kanonfin klocka
Ännu ett tips är att inte länka till din Instagram i signaturen där fullständigt namn m.m. finns tillgängligt. Man hittar allt på några sekunder. @Magido