Stort grattis till fantastisk klocka. Btw.. hur kan jag ta del av storyn kring Hedens Guld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till fantastisk klocka. Btw.. hur kan jag ta del av storyn kring Hedens Guld?
@snoozarn har rätt. Det gäller att tänka till. Att koppla sin instagram hit, och sedan att ha sin snap på instagram=för enkelt. Har man bra, fina grejer som du så måste man tyvärr vara mer anonym i dagens vidriga samhälle. Grattis till nyköpet förresten!Tack! Aldrig tänkt på det sättet innan.
Har förvisso folkbokfört mig på företagsadressen m.m för att få ha bilen och lite andra leksaker i fred.
Men ni har nog rätt, tack för tipset!
@snoozarn har rätt. Det gäller att tänka till. Att koppla sin instagram hit, och sedan att ha sin snap på instagram=för enkelt. Har man bra, fina grejer som du så måste man tyvärr vara mer anonym i dagens vidriga samhälle. Grattis till nyköpet förresten!
Vill också höra hedens-historien?!
Hej allesammans!
Har köpt en AP RO rosé.
Aldrig ägt en klocka i denna prisklassen tidigare.
Så jag tänkte kika med er gällande försäkring.
Höja upp hemförsäkringen? Eller teckna en separat försäkring för klockan?
Hur har ni gjort?
Jag har tilläggsförsäkring på min hemförsäkring. Kostar en del men Brookfield vägrade svara på 3 olika förfrågningar så jag kände att jag inte riktigt ville ha med dem att göra
vad för förfrågningar?
Intressant och oroväckande. Jag varit i kontakt med dem flertalet gånger och alltid fått snabb återkoppling (är kund hos dem sedan två år tillbaka). En bekant har även behövt använda sin försäkring och även då har de agerat bra.Jag har tilläggsförsäkring på min hemförsäkring. Kostar en del men Brookfield vägrade svara på 3 olika förfrågningar så jag kände att jag inte riktigt ville ha med dem att göra
Jag har tilläggsförsäkring på min hemförsäkring. Kostar en del men Brookfield vägrade svara på 3 olika förfrågningar så jag kände att jag inte riktigt ville ha med dem att göra
Samma här. Försökte ringa efter att ha mailat utan framgång och fick (två gånger per tele..) veta att "offert kommer på mailen".Samma upplevelse här, begärt offert via mail två ggr utan respons. Sista gången ringde jag, pratade med någon lirare som skulle maila offert, den kom aldrig.
Tips är ju att byta nic med då det går att googla det också.Jag är nog lite för godtrogen ibland... Jag är trevlig emot allt och alla jag möter, så har alltid haft så svårt att förstå varför jag fått nycklar dragna i lacken, inbrott, rykten o skvaller bakom ryggen osv.... Men ni har väl rätt!
Satt faktiskt och funderade på om jag skall döpa om mig på Instagram med?
Så att man inte kan koppla mig till kontot riktigt lika fort (Ej klocksnack, endast instagram alltså)
Tips är ju att byta nic med då det går att googla det också.
Jaha så var man med i AP klubben, får skicka mer pics sen, men nu måste jag pilla lite på nya dinkan ....
Anslöt mig också till AP-klubben i dag
Tackar , vad funderar du på, AP ?Stort grattis till er båda, hoppas själv på att ansluta snart i tråden! Är mitt uppe i ” vad ska jag köpa” ruljansen!
Tackar , vad funderar du på, AP ?
Jaha så var man med i AP klubben, får skicka mer pics sen, men nu måste jag pilla lite på nya dinkan ....
Anslöt mig också till AP-klubben i dag
Bra där! Den där är i så jäkla fint skickAnslöt mig också till AP-klubben i dag
Tack!Bra där! Den där är i så jäkla fint skick
Grattis! Kul med fler divers på forumet.Jaha så var man med i AP klubben, får skicka mer pics sen, men nu måste jag pilla lite på nya dinkan ....
De får åtminstone lite bukt på för stora rabatter vid nyköp och stryper lite tillgången till gråhandlare. Tiden får avgöra hur det påverkar begagnatmarknaden.AP,s kommer dessvärre att vara svårare framledes att komma åt, enligt Nymans, stryper tillgång för sälja via egna kanaler, och kanske då styra upp prisbilden lite ?
Personligen så gillar jag den strategin och tycker tex Rolex har lyckats bra här. Har köpt nya JLC, IWC samt Hublots som är absolut värst i klassen......listpriset känns som ett skämt och rebates drar iväg så pass att listpriset saknar all credibilityGrattis! Kul med fler divers på forumet.
De får åtminstone lite bukt på för stora rabatter vid nyköp och stryper lite tillgången till gråhandlare. Tiden får avgöra hur det påverkar begagnatmarknaden.
Kul! Håller tummarna för att det blir en lång relation 39mm är bra!Yes, 15300. Första intrycket är bra!
Hur skulle en minskad konkurrens vara positivt för oss kunder?De får åtminstone lite bukt på för stora rabatter vid nyköp och stryper lite tillgången till gråhandlare. Tiden får avgöra hur det påverkar begagnatmarknaden.
Beror på konkurrensen.Hur skulle en minskad konkurrens vara positivt för oss kunder?
På lång sikt är det bäst för brand value att ha bättre koll på distributionen, men visst billigare blir de ej, men kommer hålla värdet bättre, kolla vad som hänt med Hublot , visst finns andra skäl oxåBeror på konkurrensen.
Om APs mål är att sälja så mycket som möjligt via egna butiker blir ju konkurrensen i princip noll.Beror på konkurrensen.