Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte ut som på reklamenÅt en jureskog burgare på mc Donalds !! Riktigt bra faktiskt blev förvånadden ser dock oätlig ut men med tryffelmayo och bra bröd får den tummen upp!!
![]()
![]()
Lätt!!http://www.burgerdudes.se/stockholm-burger-fest/
Såg att detta skulle komma till sthlm, någon som ska gå?
Hoppas det kommer en härlig burgarebild då![]()
Dubbel jureskog på donken![]()
Tycker de kunde fått mer smak i den![]()
Det där såg tyvärr bara äckligt ut.
Vad betalar man för Jureskogburgaren?
Åt en dubbel på Phils burger Gärdet idag. Genomstekt och hård. Ingen hit.
3 av 5 boettlock i betyg
Vill minnas att dubbeln var mkt saftigare på Phils FlemminggatanPhils Gärdet har tyvärr bara blivit sämre och sämre sedan de öppnade. I början var det helt magiskt. Nu känns det som framstressade dussinburgare.
Gött, men tycker det blir för dålig kött/bröd-ratio. hade gärna sett att de körde 2x120g istället.Körde en 360 grammare (2x180) igår på Hamburgerköket tillsammans med pommes, dipp och läsk. Helvete vad mätt jag blev och är det nästan fortfarande.
![]()
Gött, men tycker det blir för dålig kött/bröd-ratio. hade gärna sett att de körde 2x120g/130g istället.
Håller med dig, det var sjukt jävla gott men det blev lite väl mycket kött till slut. Pommesen var överraskande bra den här gången, riktigt krispiga och fina, tidigare har de varit si sådär.Gött, men tycker det blir för dålig kött/bröd-ratio. hade gärna sett att de körde 2x120g istället.
Jag beställer alltid extra salt & peppar på mina burgare när jag är på Bun Meat Bun.Testade bun meat bun i söderhallarna igår.. Blev sjukt besviken, hade förväntat mig mycket mer smak. Förstår inte varför de måste göra burgarna så oändligt flottiga.
Det kan nog vara smart! Men jag tyckte även att dressingen, pålägg och bröd var förvånansvärt smaklösa. Jag ska gå dit igen och testa en annan än deras classic burgarna, jag kanske bara fick ett dåligt exJag beställer alltid extra salt & peppar på mina burgare när jag är på Bun Meat Bun.
Ja håller med om att dressingen är rätt smaklös den med. Min kollega sa att de var bättre smak på deras beachtown burgare. Så den tänkte jag testa nästa gångDet kan nog vara smart! Men jag tyckte även att dressingen, pålägg och bröd var förvånansvärt smaklösa. Jag ska gå dit igen och testa en annan än deras classic burgarna, jag kanske bara fick ett dåligt ex![]()
Jag var där häromveckan och tyckte inte det var någon skillnad alls mellan burgarna där och de i Farsta. Höll samma höga kvalitet.Många som klagar på deras restaurang i Söderhallarna :/