• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

meo_swe

Audemars
Låter inte som att det var ok nånstans...
Snarare inte ett snäpp över okej. Det var en burgare. Den var ju ljusår bättre än den på käk, men fortfarande inte något bra. Skulle jag välja mellan donaken och phils tar jag phils. Men får jag välja tar jag alla DÄR i veckan något annat ställe eller en jävla Subway hellre. Det phils som låg vid gärdet var ju ett par snäpp bättre vill jag minnas..
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Körde loss på en gnarly i helgen. Tog svinlång tid denna gång också, trots att det inte alls var lika många där som senast.
Dessutom var det dyrt nu. Burgaren gick på 189 spänn + tryffelmayo 25:- och läsk lika mycket.

Nu åker betyget ner ordentligt för Gnarly.

Burgaren var bra. Absolut. Men inte 240 spänn bra.
 

Linkan

Rolex
image.jpeg
Dubbel jureskog på donken
Tycker de kunde fått mer smak i den :(
Osten ser förjävla trött ut
 

tossefar

Cartier
Burgaren på AG levde inte upp till förväntningarna. Brödet var bra men köttet höll inte ihop och därmed raserade hela burgaren ganska snabbt. Det smakade helt OK men men ändå en besvikelse med tanke på vilka förutsättningar och råvaror som torde finnas på AG. 6 NOS tropicband av 10 möjliga.
 

pjmb

Cartier
Burgaren på AG levde inte upp till förväntningarna. Brödet var bra men köttet höll inte ihop och därmed raserade hela burgaren ganska snabbt. Det smakade helt OK men men ändå en besvikelse med tanke på vilka förutsättningar och råvaror som torde finnas på AG. 6 NOS tropicband av 10 möjliga.
Jureskog har lagt sitt fokus på donken nu istället...
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Burgaren på AG levde inte upp till förväntningarna. Brödet var bra men köttet höll inte ihop och därmed raserade hela burgaren ganska snabbt. Det smakade helt OK men men ändå en besvikelse med tanke på vilka förutsättningar och råvaror som torde finnas på AG. 6 NOS tropicband av 10 möjliga.

Hur är AGs annars? Aldrig varit där
 

egbert

Panerai
Käkade Levinskys Cafés originalburgare på lunchen i solskenet idag. Överraskande bra. Bra pompa och coleslaw också.
Betyg: 3 Kenta av 5 möjliga.
 

Zingo

Rolex
Burgers & Beer
Alltid lite oklart vad man kan förvänta sig. I sedvanlig ordning misslyckades personalen att servera det sällskapet har beställt.. Men de har rykt upp dig med burgarna. Synd bara att de är så små.. En dubbel är ett "måste".
:rolex::rolex::rolex:-
image.jpeg
 
  • Like
Reactions: JLW

Alligatorn

Cartier
Käkade en Jureskog på lunchen jag med..
Allt på donken smakar i princip samma sak men visst, bra med kött och lite udda med brunkål (?) annars var den rätt trist som burgarna där brukar vara.

För 90 spänn (meny) blir det nog inte en sån igen.
 

Calfen

Panerai
Burgers & Beer
Alltid lite oklart vad man kan förvänta sig. I sedvanlig ordning misslyckades personalen att servera det sällskapet har beställt.. Men de har rykt upp dig med burgarna. Synd bara att de är så små.. En dubbel är ett "måste".
:rolex::rolex::rolex:-
image.jpeg

Min erfarenhet av dem är mycket bra men jag har typ bara ätit trippel och dubbel(den med toast bröd) !
 
  • Like
Reactions: JLW

azcii

Patek
2-Faktor
Min bror till hamburgerälskare fyller år så jag ska bjuda honom på en riktigt god hamburgare någonstans i stan tänkte jag. Vad rekommenderar experterna här inne? Pris spelar ingen roll, så länge det är riktigt gott!
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Min bror till hamburgerälskare fyller år så jag ska bjuda honom på en riktigt god hamburgare någonstans i stan tänkte jag. Vad rekommenderar experterna här inne? Pris spelar ingen roll, så länge det är riktigt gott!
Flippin är för mig ohotad etta. Barrel and burgers ska ju också vara bra men som sagt flippin är ohotad etta.
 

MrPlow

Rolex
Texas Burger Östermalmshallen

:rolex::rolex:+
Tråkigt kött, kompakt och dant. Brödet lite segt men rostat. Kul varianter att välja på. Goda pommes frittes och cole slaw. Plus för gurka vid sidan om.

Edit: Och sen att sen att de serverar något som ska ätas med bestick i en korg. Morr.



 
  • Like
Reactions: JLW
Topp