Låter inte som att det var ok nånstans...Käkade lunch på phils sundbyberg idag. För 148 spänn var ju 320grammaren helt okej. Men den var smaklös. Och tråkig i smaken. Och trots att den var så många gram är jag inte mätt än..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte som att det var ok nånstans...Käkade lunch på phils sundbyberg idag. För 148 spänn var ju 320grammaren helt okej. Men den var smaklös. Och tråkig i smaken. Och trots att den var så många gram är jag inte mätt än..
Snarare inte ett snäpp över okej. Det var en burgare. Den var ju ljusår bättre än den på käk, men fortfarande inte något bra. Skulle jag välja mellan donaken och phils tar jag phils. Men får jag välja tar jag alla DÄR i veckan något annat ställe eller en jävla Subway hellre. Det phils som låg vid gärdet var ju ett par snäpp bättre vill jag minnas..Låter inte som att det var ok nånstans...
Osten ser förjävla trött utDubbel jureskog på donken![]()
Tycker de kunde fått mer smak i den![]()
Osten ser förjävla trött ut
Jureskog har lagt sitt fokus på donken nu istället...Burgaren på AG levde inte upp till förväntningarna. Brödet var bra men köttet höll inte ihop och därmed raserade hela burgaren ganska snabbt. Det smakade helt OK men men ändå en besvikelse med tanke på vilka förutsättningar och råvaror som torde finnas på AG. 6 NOS tropicband av 10 möjliga.
Burgaren på AG levde inte upp till förväntningarna. Brödet var bra men köttet höll inte ihop och därmed raserade hela burgaren ganska snabbt. Det smakade helt OK men men ändå en besvikelse med tanke på vilka förutsättningar och råvaror som torde finnas på AG. 6 NOS tropicband av 10 möjliga.
Kul miljö, sjysst bar. Såg några riktigt lockande brickor med kött bäras in till andra bord!Hur är AGs annars? Aldrig varit där
Hur är AGs annars? Aldrig varit där
Bästa köttet jag har ätit i Stockholm, lite speciell lokal men vitt kakel på väggarna osv. Rekommenderas starkt![]()
Burgers & Beer
Alltid lite oklart vad man kan förvänta sig. I sedvanlig ordning misslyckades personalen att servera det sällskapet har beställt.. Men de har rykt upp dig med burgarna. Synd bara att de är så små.. En dubbel är ett "måste".
-
![]()
Att käka tapas i baren är också trevligt. Prova friterat sidfläsk och be att de fritera det extra länge. Det är fantastiskt! Se bildFår bli ett besök då![]()
Flippin är för mig ohotad etta. Barrel and burgers ska ju också vara bra men som sagt flippin är ohotad etta.Min bror till hamburgerälskare fyller år så jag ska bjuda honom på en riktigt god hamburgare någonstans i stan tänkte jag. Vad rekommenderar experterna här inne? Pris spelar ingen roll, så länge det är riktigt gott!
Brödet ser lite torrt ut?Grill Ruby
Bra skit. Perfekt stekt kött. Plus för barbecuesåsen i flaska på bordet.
++
![]()
Kaos! Men där kan man iaf dra en fredagslunch.Neeeeej!!
Ingen lunch här inte...
![]()
Stämmer, det var torrt och det drog ner betyget. Kunde ha stekt på det men icke.Brödet ser lite torrt ut?
Finns lite lösa planer om vad det kan tänkas bli för lunch imorgon...Kaos! Men där kan man iaf dra en fredagslunch.![]()
Kommer aldrig förstå ställen som inte grillar på brödenStämmer, det var torrt och det drog ner betyget. Kunde ha stekt på det men icke.![]()
Hehe burgarkungenFinns lite lösa planer om vad det kan tänkas bli för lunch imorgon...![]()