Ser det alltid som ett tecken på ren lathet!Kommer aldrig förstå ställen som inte grillar på bröden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser det alltid som ett tecken på ren lathet!Kommer aldrig förstå ställen som inte grillar på bröden![]()
Kan säga att när jag själv gör burgare (som för övrigt är näst bäst i sthlm) så är bröden självklart smörstektaSer det alltid som ett tecken på ren lathet!
Jag kör brynt smör som jag silat bort mjölkproteinet urKan säga att när jag själv gör burgare (som för övrigt är näst bäst i sthlm) så är bröden självklart smörstekta![]()
Man är ju bara white trash som inte förstått kostcirkeln eller GI...Hehe burgarkungen
![]()
GI-kost vadå? Mat ska kittla sinnena! Innehållet är inte så viktigtMan är ju bara white trash som inte förstått kostcirkeln eller GI...
BTW, tror jag funnit hem...
![]()
Kungligt! Men håller de till helgen?Eftersom burgare är serious business har jag bakat eget bröd till helgenSötpotatis, ägg, och smör gör dessa oslagbara
![]()
Gott!Eftersom burgare är serious business har jag bakat eget bröd till helgenSötpotatis, ägg, och smör gör dessa oslagbara
![]()
Dragit åt dem hårt i mindre plastpåsar så håller dem till lördagKungligt! Men håller de till helgen?
Skillz! Får dra en burgarlagarkvällgtg i sommarDragit åt dem hårt i mindre plastpåsar så håller dem till lördagMen jag hade bakat dem på dagen om möjligheten funnits
Haha bra där! Fan va gott. Nu suger det i burgartarmen!Barrels Burgers & Beer
Magiskt!!
![]()
AG är bäst!Har än så länge betat av Flippin, Phils, Lilys, BMB, Barrels och Prime.. Vad finns det mer för bra ställen??![]()
Just fan, den måste jag testa. Kan man droppa in bara eller är det kaozzz som på typ Flippin?AG är bäst!
Beror på vilken veckodag, men det är enkelt att bokaJust fan, den måste jag testa. Kan man droppa in bara eller är det kaozzz som på typ Flippin?
Ah, känns som det blivit så jäkla hippt med att endast ha drop in så jag glömde helt bort att man fortfarande kan boka bordBeror på vilken veckodag, men det är enkelt att boka![]()
Burgaren kan du käka i baren dock tycker jag den ligger i lä mot flippin, bmb, Franky's, phils. Tycker inte "resturangburgare" ger samma känsla riktiga burgarställena. Franky's och levinskys (ligger bredvid RAW i Birkastan) är två som jag tycker du ska prova.Ah, känns som det blivit så jäkla hippt med att endast ha drop in så jag glömde helt bort att man fortfarande kan boka bord![]()
Meh jag tycker det är olika upplevelser, jag räknar dem inte som samma kategori av matBurgaren kan du käka i baren dock tycker jag den ligger i lä mot flippin, bmb, Franky's, phils. Tycker inte "resturangburgare" ger samma känsla riktiga burgarställena. Franky's och levinskys (ligger bredvid RAW i Birkastan) är två som jag tycker du ska prova.
Har hört att kiosken ska ha bra skit, visste inte namnet på denTack för tipsen!
Exakt!Frankys?
Grymt! Är det vanliga hamburgerhakspriser?Café Levinskys Rörstrandsgatan
Bra bröd och smaker, för tunnt och genomgrillat kött. Overall bra smak och krispiga fries!
/5
![]()
Underskattat ställe, inte direkt första stället man tänker på.Café Levinskys Rörstrandsgatan
Bra bröd och smaker, för tunnt och genomgrillat kött. Overall bra smak och krispiga fries!
/5
![]()
Mja, 110-129kr för en enkel med fries. Värt att pröva iaf! Men nästa gång ber jag om ett medium rare köttGrymt! Är det vanliga hamburgerhakspriser?
Mja, 110-129kr för en enkel med fries. Värt att pröva iaf! Men nästa gång ber jag om ett medium rare kött![]()
Inte säkert att de har tillstånd att servera medium/medium rare och därför kör well done.
Edit: Tog bort länken då den namngav ett specifikt hamburgerhak. Men det har om jag har förstått det hela korrekt att göra med vilket kött man köper in och hur man hanterar det som gör det ok eller inte.