• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Det blev en Balboa (dvs med mozzarella och parmesan) på Gnarly på lunchen. Riktigt bra burgare! Rosa högrev och bra smak! Ska man klaga på något så hade de kunnat grilla brödet lite hårdare. Ger den 4/5.

Tog sallad istället för pommes och den var (tyvärr som så ofta) alldeles dränkt i dressing. Dock bra mix med lök, majs, saltgurka och isbergssallad. Ger den 2/5 med dressing, men hade nog varit 4/5 utan.

Dessutom trevligt med en lunch för 119:- där alla hamburgare från menyn ingår.
 
  • Like
Reactions: JLW
Håller väl tråden vid liv med en dubbel Phils. Bad om medium rare på köttet och lite hårdare stekt bröd. Blev faktiskt riktigt saftigt och gott! Ger den 4/5!

image.jpeg
 
Är på semester i Malmö, tog med mig pappa till "surf shack" han körde en 240grammare och jag körde 2st 240 grammare med bacon, svamp och lök samt sallad.
Ätit här engång förut och det var exakt lika gott då som det var nu. 4,5/5,0
Är ni i Malmö så gå dit.
image.jpeg
 
Är på semester i Malmö, tog med mig pappa till "surf shack" han körde en 240grammare och jag körde 2st 240 grammare med bacon, svamp och lök samt sallad.
Ätit här engång förut och det var exakt lika gott då som det var nu. 4,5/5,0
Är ni i Malmö så gå dit.
image.jpeg

2x240g är fan rätt bra!
 
Five guys, Dubai mall.
Ej i Stockholm men jäklar vilka burgare och Shakes!
Tog en dubbel cheese med ketchup, senap och jalapenos. Helt jävla underbar, bästa burgaren jag ätit! Stockholms finburgare kan slänga sig i väggen :) Betyg 5/5.
En riktig trevlig erfarenhet, personalen var verkligen underbara och glada, smittade av sig på kunderna och personalen poserade gladeligen för mig när jag skulle ta kort :)
20160720_141730.jpg
20160720_141740.jpg
20160720_142841.jpg
20160720_143138.jpg
20160720_144655.jpg
 
@Josef B jag käkade ju Five Guys i NYC och visst var den väldigt god men tycker faktiskt att Svenska Hamburgeköket gör grymmare burgare.
 
  • Like
Reactions: JLW
Du måste testa Shake Shack också, galet bra :)
Jag var där för ett par månader sedan när jag var i Dubai. Riktigt bra, tror jag skrev det lite längre upp. Jag sa det till sambon medans vi mumsade på Five Guys att jag gärna hade en Shake shack samtidigt så jag kunde jämföra.
Var där nyss och tittade in :)
20160720_162714.jpg
 
Men hörni. Håll ämnet nu för fan. ;)

Vilka vettiga ställen har lunchöppet under sommaren? Mkt verkar vara stängt?

Och då snackar jag i Sthlm...
 
Five Guys var inget speciellt imo. Shake Shack och In-n-out mycket bättre. Men som vissa säger är de bättre ställena i Sthlm bättre.
 
Besvikelsen när man övergett ett magiskt bord på en uteservering för att ta sig till Flippin' och märka att de har semesterstängt. Arghhh.

Får bli Barrels igen känns det som. Denna gång ska jag dock googla öppettider innan vi lämnar vattenhålet...
 
Tillbaka
Topp