Du kan ju köra utan bröd hos BMBFår köra en av varje och testa
Är ingen stor fan av brödet på burgare men man för väl smyga dit en gaffel och kniv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan ju köra utan bröd hos BMBFår köra en av varje och testa
Är ingen stor fan av brödet på burgare men man för väl smyga dit en gaffel och kniv![]()
Du kan ju köra utan bröd hos BMBAllt på som vanligt och extra sallad om jag förstått det rätt!
Dem lägger den i en papplåda (tänk korv med mos)What?! Det låter ju grymt
Men hur får de allt att hålla ihop då? Lägger det i pappret bara?
Tycker deras burgare är bästa i Sthlm faktiskt.Svenska Hamburgerköket
Det ligger lite avsides till ute i förorten (Midsommarkransen) men faktiskt riktigt smidigt om man kommer körande på Essingeleden söderut.
Helt ärligt, fick en mindre chock när jag klev in i lokalen. Här var det inga ambitioner på att göra om det till en hippster lokal, tvärtom. Lokalen ser ut som en genuin alkiskrog i förorten där Bosse, Bänke och Bulten hänger från kl 12 till 24 och dricker Prpps blå och röker John Silver utan filter. Det finns till och med kakor till kaffet som står på underhållsvärme.
Själva burgaren var dock riktigt bra. Bra kött och tillbehör. Kunde haft lite mer stekyta och lite råare för att passa mig optimalt. Den var dock saftig, rimlig och god.
![]()
Ett plus är att man till burgaren kan ta in en flaska skumpa för bara 359kr. Ett ställe av klass!![]()
![]()
Betyg:-
Är i Malmö! Vart hittar jag?Näst sista dagen i Malmö innan hemfärd till Sthlm. Då blir det 480gram av ren kärlek
![]()
Är "Surf Shack"Är i Malmö! Vart hittar jag?![]()
Var där i juni, körde en dubbelGå till J.G melon istället, mkt bättre
Borde också kört dubbelVar där i juni, körde en dubbel
![]()
Inte de största burgarna dessvärre, men sjuuukt goda!Borde också kört dubbel![]()
Växte upp 4 gator därifrån, blev en hel del dubbelVar där i juni, körde en dubbel
![]()
Mycket bra av digThe spotted pig?
Mycket bra av dig
![]()
Grym burgare, bland det bästa jag ätit i kött- och brödväg när det gäller burgare.
![]()
![]()
Tog roqueforten på sidan då den tar över annars. Väldigt väldigt gott. Tack för tipset!
Tjejen var där förra året, får toppbetyg av henne.Mycket bra av dig
![]()
Grym burgare, bland det bästa jag ätit i kött- och brödväg när det gäller burgare.
![]()
![]()
Tog roqueforten på sidan då den tar över annars. Väldigt väldigt gott. Tack för tipset!
Vintageost låter ju lagom kul ("Ja, den här har ju legat i ett skåp sen 1957. NOS")!Helt rätt med vintage-osten på sidan. Kul att du gillade den
Like på bilderna men o-like på ditt betyg!Väldigt flottigt men gott! Det blev en 2×180 med bacon och ost. Pommesen var väldigt goda. Allt som allt 3,5/5.
![]()
![]()
![]()
![]()
Smakade det bra?OT burgare
Är i gourme landet Frankrike och tänkt att inta en bättre burgare på ett bättre burgar ställe. Checkar Teip Advisor och tar det bästa stället. Beställer en special och får detta:
![]()
WTF!!
Vad har grodätarna för definition på burgare??![]()
Jag ska ge det fler chanser, grejen är bara att det är åt fel sida av stanLike på bilderna men o-like på ditt betyg!
![]()
När man fått bort pommesen från burgaren så var det en känsla av att äta kebab med burgare smak, mycket förvirrande. Nu när jag hunnit smälta chocken så har betyget ökat:Smakade det bra?![]()
Bravo! Håller med ang fel sida...Jag ska ge det fler chanser, grejen är bara att det är åt fel sida av stanDet finns ju en anledning till varför folk tycker om Svenska hamburgerköket och ger den toppbetyg så jag är inte den som är den. Sedan var jag nog inte riktigt hungrig att jag uppskattade den, men den har bra grund och potential att få ett högre betyg av mig.
För tillfället så är fortfarande Five Guys på topp hos mig, väldigt stor variation på toppings, man får välja hur många man vill, personal och stämningen runt omkring gjorde en så glad och positiv så fort man satte foten i restaurangen.
Fitta!Sedan gav jag säkert undermedvetet SH ett underbetyg bara för att göra dig lack![]()
Hahaha fy fan. Tycker synd om dig. Vi kan ses å käka på ett bra ställe i Stockholm så får du prata ut om denna hemska upplevelseNär man fått bort pommesen från burgaren så var det en känsla av att äta kebab med burgare smak, mycket förvirrande. Nu när jag hunnit smälta chocken så har betyget ökat:
![]()