• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Zingo

Rolex
Hahaha fy fan. Tycker synd om dig. Vi kan ses å käka på ett bra ställe i Stockholm så får du prata ut om denna hemska upplevelse ;)
Kan behövas, ligger nu apatisk i sängen på hotellet och stirrar mest upp i taket och funderar på, vad var det som hände? Vad serverade de mig?

Måste nog ta mig till Donken och beställa en royale with cheese för att balansera traumat.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Kan behövas, ligger nu apatisk i sängen på hotellet och stirrar mest upp i taket och funderar på, vad var det som hände? Vad serverade de mig?

Måste nog ta mig till Donken och beställa en royale with cheese för att balansera traumat.
Like på första men andra stycket, wtf lixom! Absolut inte Gyllene Måsen. Du fiser 2ggr efteråt och så är du hungrig igen!
 

meo_swe

Audemars
Testade att käka vigårda veganburgare. Över förväntan med en bra bönbiff, vettig konsistens, och en jävligt bra smak. Den blir det absolut att testa igen!
20160823_185427.jpg
 

Zingo

Rolex
OT - Geneve
Då en och annan hör åker till Geneve så kommer ett test av burgarstället mitt emot Centralstationen, Holy Cow. Rejäla burgare som är relativt prisvärda (inte mycket dyrare än Donken). Helt ok smak om än inte ett kött i nivå med toppställena.
:rolex::rolex::rolex:
image.jpeg
image.jpeg
 

Zingo

Rolex
Varför bor man i Skåne? Alla goda burgare finns i Stockholm verkar det som...
Lung nu, det finns burgare även i Skåne. Mannen som kan äta orimligt många burgare, @Linkan , har tidigare lagt upp bilder på Surf Shack som jag var tvungen att testa nu när jag var där. Lite förvirrande att ingredienserna på burgarna skulle väljas styckevis vilket jag missade så det blev en standard. En bra burgare med fint kött, helt ok om än inte lika bra som i huvudstaden såklart! ;)
:rolex::rolex::rolex:++

image1 (4).JPG
image2 (3).JPG
image2 (3).JPG
 

Linkan

Rolex
Lung nu, det finns burgare även i Skåne. Mannen som kan äta orimligt många burgare, @Linkan , har tidigare lagt upp bilder på Surf Shack som jag var tvungen att testa nu när jag var där. Lite förvirrande att ingredienserna på burgarna skulle väljas styckevis vilket jag missade så det blev en standard. En bra burgare med fint kött, helt ok om än inte lika bra som i huvudstaden såklart! ;)
:rolex::rolex::rolex:++

image1 (4).JPG
image2 (3).JPG
image2 (3).JPG
Fasiken vad man saknar det där stället, jag skulle ge den 4st Rolex emblemen dock;)
 

Linkan

Rolex
Ingen... :banghead:
Var lite stressigt så det blev att äta påvägen när jag gick.
Aj fan.. då förstår jag ratingen. Har du tid och tittat igenom menyn så kan du verkligen göra den perfekta burgaren.
Själv kör jag alltid samma, svamp, lök, jalapeno, chipotlesås, sallad, tomat, saltgurka, dubbelmeat och sedan 2st sådana.
Mumma :D
 

Apansson

Torpare
Bun meat bun Söderhallarna. Beachtown bbq. Trippel kött. God, hade gärna haft mer stekyta på köttet och lite mer sås.
Lite för svåräten, så den slår inte Phils Kungsholmen. Slår inte heller hamburgerköket rent smakmässigt.
8/10 isade DDs för att köra på aleks betygskala.
image.jpeg
 
Topp