• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

snoozarn

Patek
2-Faktor
Bygga ihop en egen på mcd med hjälp av 3 naturella dubbel cheese. Satt fint.
Snapchat-516172021372636249.jpg
 

almeyero

Panerai
Bun meat bun Söderhallarna. Beachtown bbq. Trippel kött. God, hade gärna haft mer stekyta på köttet och lite mer sås.
Lite för svåräten, så den slår inte Phils Kungsholmen. Slår inte heller hamburgerköket rent smakmässigt.
8/10 isade DDs för att köra på aleks betygskala.
image.jpeg
Fan vad sugen jag blev nu! Tur att jag slutar tidigt idag, det blir raka vägen dit och klippa en burgare.
 

matage

Omega
Oljebaren i går.
Bra måltid och trevligt ställe. Burgaren får 3/5.
Lite torrt tyvärr, både köttet och brödet.
< RANT>
Oljebaren har sunkat ner sig totalt efter att barnen tog över, åtminstone gällande burgaren
Sämre råvaror (läs "vinstmaximering" - plötsligt är inte köttet från "Simgus-kossa" längre) och definitivt sämre hantering av de råvaror man har. Torrare, smaklöst jämfört med tidigare och helt omotiverade påhitt för att verka nyskapande.
OK att inte alla gillade den gamla coleslawen men den var ju iallafall unik. Smaklös grovskuren rödkål toppad men jalapeno gör ju däremot INGEN glad.

Min favoritburgare i Stockholm är nu reducerad till; "Jag går hellre på MAX som levererar bättre om man ser till pris/prestanda" :/
< /RANT>
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ätit på tre Phills och kan bara konstatera att de är absolut sämsta leverantören. Dvs om man inte gillar sönderbränt kött som smakar lever. Som bäst levererar de en acceptabel burgare i klass med korvmoj.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Ätit på tre Phills och kan bara konstatera att de är absolut sämsta leverantören. Dvs om man inte gillar sönderbränt kött som smakar lever. Som bäst levererar de en acceptabel burgare i klass med korvmoj.
Tycker Phils är ok ibland, men leversmaken är de nästan ensamma om att pesta ned burgarna med :( För priset är BunMeatBun så mycket bättre IMO :)
 

Zingo

Rolex
Frankys
Efter en lång semester så har de äntligen öppnat igen. De verkade taggade för de levererade en grym dubbel med ädelost. Allt bara bra! Möjligen priset för en dubbel, pommes, dipp och en burk läsk gör 175kr i ett gatukök som kan tyckas lite vara lute mycket men det var det värt.
:rolex::rolex::rolex::rolex:+
image.jpeg
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Ätit på tre Phills och kan bara konstatera att de är absolut sämsta leverantören. Dvs om man inte gillar sönderbränt kött som smakar lever. Som bäst levererar de en acceptabel burgare i klass med korvmoj.

Låter inte magiskt. Stort ändå att de fått tre försök. En annan hade bojkottat efter maximalt två.
 
Topp