• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Åt idag på Vingårda i Mall of Scandinavia, tyvärr ingen bild men följande åts:

Bistro, dubbel - allmänt bra, god tryffelaioli, gruyere, dock olika stekgrad på kötten, ena medium rare och den andra medium.
Till det deras egna dip, helt Ok och sötpotatis pommes, goda men tyvärr inte nygjorda. De stod under värmelampa och tillreddes säkert på löpande band. Provade även deras coleslaw som var god och lite annorlunda kryddad.

Lite kladdig burgare men det ska ju vara så!

//N
 
Senast ändrad:

Anti

Cartier
Fan dags för flippin snart igen. Är det fortf samma tryck eller har det lugnat ner sig något? Var där i våras ish.
 

zazuki

Omega
Mina favoriter är BunMeatBun, och så ber man de göra den "extra fin" så senapssteker de den, samt Franky's på sveavägen, riktigt saftiga burgare!
 

SSL

Audemars
Jag blev sjukt besviken när jag var på käk i sumpan. Oskön personal, dålig burgare. Dyr. Geggig och flottig

Hm, tyckte det var bra sist jag var där. Petter kom förbi när vi satt där då. Kanske steppade personalen upp för att dom visste att han skulle komma?

Gör ett utlåtande efter imorn.
 

meo_swe

Audemars
Hm, tyckte det var bra sist jag var där. Petter kom förbi när vi satt där då. Kanske steppade personalen upp för att dom visste att han skulle komma?
Jag bor typ 4 minuters promenad därifrån. Har satt min fot där inne en gång och tänker inte gå tillbaka. Finns en recension längre bak i tråden. Men sätt betala 165 spänn för en burgare utan att bli mätt och bemött som någon typ av hjonen är inget jag sätter värde i. Går hellre till phils i sumpan än dit faktiskt. Vilket kanske säger en del... käkar för fan hellre en vegan rawfood low-carb-burgare än går dit igen.
 

Zingo

Rolex
Jag bor typ 4 minuters promenad därifrån. Har satt min fot där inne en gång och tänker inte gå tillbaka. Finns en recension längre bak i tråden. Men sätt betala 165 spänn för en burgare utan att bli mätt och bemött som någon typ av hjonen är inget jag sätter värde i. Går hellre till phils i sumpan än dit faktiskt. Vilket kanske säger en del... käkar för fan hellre en vegan rawfood low-carb-burgare än går dit igen.
:hilarious:
 

SSL

Audemars
Käk Sundbyberg.
Trevlig personal. Bra burgare, stripes, chilimajo, musik. Personalen kom ut med brickan istället för att sätta igång vibratorgrejer så vi fått hämta själva.

Får 4 av 5 smällar på käften.

image.jpeg

Härligt slafsig. Dubbelcheese.

image.jpeg
 

davvaer

Omega
Har provat väldigt många bra burgare både i Sverige och runt om i världen men jag tycker ändå den godaste jag provat är "knockout" på texas longhorn.

Något inflik?
 

davvaer

Omega
haha önska jag vore sponsrad :D

Nej jag vet inte jag kanske har en konstig smak, har provat flippin,lilys osv osv. helt klar goda burgare men jag håller ändå knockout högre.

Mina top 3 burgare är:

1.Knockout på texas longhorn.
2. Bacon Cheeseburger på Five guys.
3. Double Cheese på In n out.

Älska prefab :D
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Just det. Käkade på Frankys för första gången igår. Jävligt bra burgare. Men tveksamt om det var rimligt att vänta 40 minuter på en lunchburgare...
 

PANI

Cartier
Slår ett slag för OBW vid Hötorget (har för mig att de även har ett ställe vid Kungsgatan).

Även fast burgaren var genomstekt var den otroligt saftig. Brödet och sötpotatis pommesen från 5/5 möjliga!

Priset var högst överkomligt.
Burgarna snittar ungefär en hungring och fanns en uppsjö av sides!
För den som inte är sugen på burgare så kör dom även en meny med wings!

Som helhet kan jag varmt rekommendera stället för de som har vägarna förbi!

image.jpeg
 

mannis

Cartier
Kan inte nån göra en poll så man snabbt kan se vart man ska gå och äta. Nu orkade jag inte läsa hela tråden utan gick på sista recensionen dvs OBW som inte alls levde upp till mina förvisso högt ställda förväntningar efter 5/5 av @Patrik Nilsson. God sötpotatis dock:)
 

Zingo

Rolex
Kan inte nån göra en poll så man snabbt kan se vart man ska gå och äta. Nu orkade jag inte läsa hela tråden utan gick på sista recensionen dvs OBW som inte alls levde upp till mina förvisso högt ställda förväntningar efter 5/5 av @Patrik Nilsson. God sötpotatis dock:)
Du måste vara källkritisk! Annars kanske Texas blir nästa ställe du testar.. ;)

Håller Berrels och Flipin högst (du får läsa tråden för recensioner på de och övriga ställen).
 
Topp