Fan - glömde det - var bra förra gångenBra JS! Men för ännu bättre så beställ med dubbelt kött![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan - glömde det - var bra förra gångenBra JS! Men för ännu bättre så beställ med dubbelt kött![]()
Blir det inte en dubbel cheese då?Bra JS! Men för ännu bättre så beställ med dubbelt kött![]()
Nepps. Supercheese är annat "recept" annan ost osvBlir det inte en dubbel cheese då?![]()
Nä. Super cheese är inte samma som vanlig cheeseBlir det inte en dubbel cheese då?![]()
Jag blev sjukt besviken när jag var på käk i sumpan. Oskön personal, dålig burgare. Dyr. Geggig och flottigBlir Käk i Sumpan imorn innan man börjar tänka nyttigt några månader.
Jag blev sjukt besviken när jag var på käk i sumpan. Oskön personal, dålig burgare. Dyr. Geggig och flottig
Jag bor typ 4 minuters promenad därifrån. Har satt min fot där inne en gång och tänker inte gå tillbaka. Finns en recension längre bak i tråden. Men sätt betala 165 spänn för en burgare utan att bli mätt och bemött som någon typ av hjonen är inget jag sätter värde i. Går hellre till phils i sumpan än dit faktiskt. Vilket kanske säger en del... käkar för fan hellre en vegan rawfood low-carb-burgare än går dit igen.Hm, tyckte det var bra sist jag var där. Petter kom förbi när vi satt där då. Kanske steppade personalen upp för att dom visste att han skulle komma?
Jag bor typ 4 minuters promenad därifrån. Har satt min fot där inne en gång och tänker inte gå tillbaka. Finns en recension längre bak i tråden. Men sätt betala 165 spänn för en burgare utan att bli mätt och bemött som någon typ av hjonen är inget jag sätter värde i. Går hellre till phils i sumpan än dit faktiskt. Vilket kanske säger en del... käkar för fan hellre en vegan rawfood low-carb-burgare än går dit igen.
CHEESUS är tillbaka på BunMeatBun!
![]()
CHEESUS stekt "extra fin" får 9.7 tråksubbar av 10 möjliga
Gills bara om du tryckte alla själv.CHEESUS är tillbaka på BunMeatBun!
![]()
CHEESUS stekt "extra fin" får 9.7 tråksubbar av 10 möjliga
Hade lätt kunnat trycka två, så jävla nice! Blir en imorrn igenGills bara om du tryckte alla själv.![]()
Vad säger du? Är du sponsrad?Har provat väldigt många bra burgare både i Sverige och runt om i världen men jag tycker ändå den godaste jag provat är "knockout" på texas longhorn.
Något inflik?
Ehhh, va!?Har provat väldigt många bra burgare både i Sverige och runt om i världen men jag tycker ändå den godaste jag provat är "knockout" på texas longhorn.
Något inflik?
Haha eller hur! Klart de är jävligt gott när man är galet hungrig. Men inte efter att ha prövat the real deal.Ehhh, va!?
Ok lunch burgare men inte mer än så. Halvfabrikat som inte kommer upp i samma nivå som burgar restaurangerna.
Du måste vara källkritisk! Annars kanske Texas blir nästa ställe du testar..Kan inte nån göra en poll så man snabbt kan se vart man ska gå och äta. Nu orkade jag inte läsa hela tråden utan gick på sista recensionen dvs OBW som inte alls levde upp till mina förvisso högt ställda förväntningar efter 5/5 av @Patrik Nilsson. God sötpotatis dock![]()