• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

SSL

Audemars
Kan inte nån göra en poll så man snabbt kan se vart man ska gå och äta. Nu orkade jag inte läsa hela tråden utan gick på sista recensionen dvs OBW som inte alls levde upp till mina förvisso högt ställda förväntningar efter 5/5 av @Patrik Nilsson. God sötpotatis dock:)

Håller med. Om någon pallar göra en lista med ställen som nämnts här så kanske @Asplund kan uppdatera inlägg 1.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Du måste vara källkritisk! Annars kanske Texas blir nästa ställe du testar.. ;)

Håller Berrels och Flipin högst (du får läsa tråden för recensioner på de och övriga ställen).
Det finns bara en Gud och det är BunMeatBun! Flippin är också kanon, men för mig smäller BMB högre :) Annars är AGs burgare bäst när man kollar >150kr, men då har jag inte testat Corner Clubs ännu
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Senast 24h. Bra helg!
2 dubbla på Barrels, matador & Barrels.
Cheesus extra fin, BmB
2x supercheese, mcd.
Snapchat-2606397685845294277.jpg
Snapchat-2810383931461104342.jpg
Snapchat-7509335517187275399.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag käkade på Prime (Holländargatan) på lunchen. Fy fan vilken jäkla besvikelse. Helt sönderstekt kött med en hård, bränd skorpa på ovansidan och naturligtvis ingen som helst saftighet kvar... Fy fan vilket lågvattenmärke... Särskilt efter Frankys i fredags... funderar nästan på att gå tidigare från jobbet och tröstäta på Bun Meat Bun på vägen hem. Men det kommer jag i så fall inte kunna berätta för frun, såklart... =)
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Funky Chicken hade tyvärr inte kvar tripple cheese längre men testade deras nya "Godfather". Den var okej, tyvärr lite för salt färs vilket inte andas kvalitet. Knäppte ingen bild men här är en från deras insta:

burg.png
 
Topp