• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Testade bmb för första gången idag, blev en cheesus extra fin och extra kött plus en orginal med två extra kött! Grymt bra och grymt grisigt!
image.jpeg
Satan så fint! De skulle ha en hot shot-shake så skulle man vara hemma ;)
 

Izze

Cartier
Kan vara lite off-topic, men ni finsmakare kanske vet om någon restaurang (av lite högre standard) som serverar chili cheese bites (liknar McDonalds, men naturligtvis så efterfrågas god kvalité).
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Kan vara lite off-topic, men ni finsmakare kanske vet om någon restaurang (av lite högre standard) som serverar chili cheese bites (liknar McDonalds, men naturligtvis så efterfrågas god kvalité).
The Flying Elk serverar små brödbollar fyllda med cheddar och svartpeppar, det är ju inte riktigt rätt men kanske lite åt det hållet i alla fall :)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Tips på bra burgarlunch rimligt centralt imorgon kl 13. Prime går bort då det sög i tisdags. Frankys går bort då vill kunna sitta ner. (Och ligger lite off.) Phils tycker jag är sådär.
 

Zingo

Rolex
Tips på bra burgarlunch rimligt centralt imorgon kl 13. Prime går bort då det sög i tisdags. Frankys går bort då vill kunna sitta ner. (Och ligger lite off.) Phils tycker jag är sådär.
Om Frankys räknas som centralt så varför inte gå till Flippin som har fredagslunch. Berrels är ju alltid trevlig men i Gamla stan.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Åt precis på OBW. Inte mycket som var outstanding med det. Hur kan man, idag, starta en restaurang och servera smaklösa fryspuckar? Första och sista gången jag åt där.
 
Topp