Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När började dom med smält ost över sina pommes?Flippin på lunchen idag. (Kl 13) Vi fick bord direkt. Ute.
Körde månadens (Flimpy IV) med cheezus fries och månadens shake (mintchoklad). Shaken var magisk, hamburgaren okej och pommes friten rätt kassa.
![]()
![]()
![]()
Flippin har gått ner sig en del tycker jag.
Vilken burgare är bäst runt hornstull ?
När började dom med smält ost över sina pommes?
Prova på rest. AG deras burgare håller hög klass.Ingen aning. Var mitt första besök. Men det är någon sorts "specialare" med deras egen cheddarost från något gårdsmejeri. Så det finns en "begränsad mängd" serveringar varje dag. Men det var saggiga pommes och för stabbig ost.
Svenska Hamburgerköket eller Lilys
På vilken? I farsta eller inne i cityCheesus, extra kött och ost. 4/5 serti subar. Inte jättemycket smak på köttet tyvärr och brödet var lite trist.
Kvalitén varierar en del på BmB
![]()
Lite svårt att se, men är det ost på den där burgarn..?Cheesus, extra kött och ost. 4/5 serti subar. Inte jättemycket smak på köttet tyvärr och brödet var lite trist.
Kvalitén varierar en del på BmB
![]()
SöderPå vilken? I farsta eller inne i city
Har ätit på följande: BMB, Flippin', Lily's, Barrels, Prime.
Ska äta på Käk och Phil's Burger. Vilka fler behöver provas?
Har inte ätit där men dom gångerna jag vart och käkat på bmb har det vart i farsta tyckt de hållt bra kvalite rakt genom
Syftar du på levinskys vid st Eriksplan?Bon bon på söder och stället vid st Eriksplan som jag tappa namnet på
Frankys!!Har ätit på följande: BMB, Flippin', Lily's, Barrels, Prime.
Syftar du på levinskys vid st Eriksplan?
Är den så bra längre? Inte ätit där sen i vintras och då var det inte så imponerande men ok. Tycker mig ha sett mindre övertygande omdömen här sedan dess.Oljebaren![]()
Är den så bra längre? Inte ätit där sen i vintras och då var det inte så imponerande men ok. Tycker mig ha sett mindre övertygande omdömen här sedan dess.![]()
Har ätit på följande: BMB, Flippin', Lily's, Barrels, Prime.
Käk kan du skippa direktHar ätit på följande: BMB, Flippin', Lily's, Barrels, Prime.
HahahahaOT som tusan, men var äter en vilsen östsköte en fräsch och god sallad i Stockholm?![]()
Tolkar det som om du finner Käk riktigt dåligt?Käk kan du skippa direkt