• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

aleks

Aka Wi
2-Faktor
IMG_2937.JPG


BmB i måndags. Var ett tag sen sist. Stabilt som vanligt.
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Hahaha juste, jag visste att det var något jag glömde att lista!! jag har faktiskt käkat där en handfull ggr men jag tycker inte att det är så nice alltså.
Det är ju inte dåligt men inte i närheten av till exempel Flippin Burger eller AG i Sthlm. Tyvärr alltså :)

Edit: Ska dock kanske tillägga att varje gång jag har varit där så har det varit väldigt mkt folk vilket kanske leder till att de stressar ut burgarna. Kanske är bättre på lugnare kvällar.
Skärpning! Grilleriet var riktigt bra! Bra tips @par
 

Bergaren

Panerai
2-Faktor
Mina favoriter är helt klart:
*Bun meat Bun, Farsta strand
*Svenska Hamburgerköket, Midsommarkransen
*Flippin Burgers, Odenplan
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tryckte en No 1 på Barrels förut i gamla stan.

Trevlig, gött bröd och ost. Relativt smaklös däremot, och pommesen var horribla.
 

Blyfot

Cartier
Var inne och käkade en lunch på Phil's burgers tidigare idag. Sjukt gott kött, väldigt mört och saftigt dock ett stort minus för pommesen som var lite tråkiga. Overall var det gött, får en stark trea! :)
IMG_0733.JPG

IMG_0732.JPG
 
Topp