Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läst bra om i hamburgare-gruppen på fb, ska försöka svänga förbi kommande helg.Någon som testat hamburgarna på Shed?
Jag har, tycker de är goda även om de inte är samma klass som bmb. Trevligt ställe dessutom. 4/5 skulle jag säga, lätt värt ett besök!Någon som testat hamburgarna på Shed?
Skärpning! Grilleriet var riktigt bra! Bra tips @parHahaha juste, jag visste att det var något jag glömde att lista!! jag har faktiskt käkat där en handfull ggr men jag tycker inte att det är så nice alltså.
Det är ju inte dåligt men inte i närheten av till exempel Flippin Burger eller AG i Sthlm. Tyvärr alltså
Edit: Ska dock kanske tillägga att varje gång jag har varit där så har det varit väldigt mkt folk vilket kanske leder till att de stressar ut burgarna. Kanske är bättre på lugnare kvällar.
Testade The Border igår som ligger lägligt på vägen hem från gymet.
Dubbel cheeseburgare. 200g är ju inte mycket att hurra för, men bra snack size. Gott var det iaf, inte långt ifrån BmB nivå.
![]()
Gå testa.Svenska Hamburgerköket? Bra?
Testade The Border igår som ligger lägligt på vägen hem från gymet.
Dubbel cheeseburgare. 200g är ju inte mycket att hurra för, men bra snack size. Gott var det iaf, inte långt ifrån BmB nivå.
![]()
Som BmB typ i pris. Skiljer väl några kronorPrisvärt?
Svenska Hamburgerköket? Bra?
Jag tycker det är riktigt riktigt bra. Iaf förra året (inte varit där sen dess men skall dit nästa vecka)!Gå testa.
Hört att den är OK, krävs mer än så för mig om man ska ta sig ut dit.
Måste fan fråga, stoppar du i dig allt det där på en sittning?Blev BMB igår!
![]()
Måste fan fråga, stoppar du i dig allt det där på en sittning?![]()