Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske heeeelt fel tråd
Men vart tycker ni bäst vegoburgare serveras?
Vigårda har en bra vegoburgare om du skall ha helt vegetariskt är den att rekomendera. De har även en bra oumph och fetaostburgare. Annars är det ganska skralt. Chutney på Söder har en jävligt bra burgare om su skall ha vegKanske heeeelt fel tråd
Men vart tycker ni bäst vegoburgare serveras?
Av alla bilder så hittar du den på mig med mustasch
Fan vad prydlig den ser utDubbel Doherty på the shed. Riktigt god, skönt med ett trevligt burgarställe i närheten. 4/5
Japp men det här var det ända ögonblicket då det såg prydligt ut, strax därefter blev det kladdigt som sig börFan vad prydlig den ser ut
Vad heter burgaren till höger?Saknat BmB, herrejösses. Längst till höger var magnifik.
Royal cheese med extra kött och extra fin, vilket innebär stekt i senap och med stekt lök om jag minns rätt.Vad heter burgaren till höger?
Mkt burgare i helgen.. Mindre bilder.
BmB 5/5
The border 4/5
Flippin 3/5
*ropar upp mitt namn* och säger "du var här igår också va?". Svarar "ja, i förrgår också".
Curbside vann Smaka På Stockholm
Vad var det du sa om skjortorna?
Cykla t/r för att köpa burgare ?Ehm... Har gymmat idag och cyklade t/r till stan
Cykla t/r för att köpa burgare ?
Då har du tyvärr inte ätit många burgare om det var den bästa..Provade phils på kungsholmen. Den bästa jag ätit. Någonsin. Dubbel cheese.
Dålig bild dock.
Det är den bästa av Phils restauranger i Sthlm enligt mig. Vill varna för den i sumpan, helt rutten. 3/3 ggr 100% besvikelse.Då har du tyvärr inte ätit många burgare om det var den bästa..
åååå andra sidan så hyllar ju du BMB, och det är ju inte direkt 10 av 10..Då har du tyvärr inte ätit många burgare om det var den bästa..
Det har jag. Ful-burgare.Då har du tyvärr inte ätit många burgare om det var den bästa..
Du måste haft oflyt eller så har du inte käkat tillräckligt många gånger här i Sthlm. BmB är närmare 10/10 alla dagar i veckana framför Phils.åååå andra sidan så hyllar ju du BMB, och det är ju inte direkt 10 av 10..