Tvungen att testa juli-kampanjen på BmB
Glömde du Srirachamayo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvungen att testa juli-kampanjen på BmB
Riktigt otrevlig och onödig kommentar. Killen kanske inte hade bättre kamera.Bra bild
Den killen är nämligen han själv...Riktigt otrevlig och onödig kommentar. Killen kanske inte hade bättre kamera.
Den killen är nämligen han själv...
Bantar..Glömde du Srirachamayo?
Bantar..
Såg det, och står ändå fast vid min kommentar....Den killen är nämligen han själv...
Det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga.Såg det, och står ändå fast vid min kommentar....
NLA 2016. LA 2017....Tvungen att testa juli-kampanjen på BmB
är det där fallskärms-natot något att hänga i granen?Cheesus, med bacon.
Jag gillar det, skönt att det är lite elastiskt. Men det är väl en smaksak.är det där fallskärms-natot något att hänga i granen?
Yes, de kör den som kampanj nu!Hepp! Är Cheesus tillbaka?!
Sommarjobbar i Växjö och testade det stället idag. Veckans burgare för 89 spänn, pommes (mycket krispiga!) ingår. Denna vecka var det Brie, bacon, dijonmajo, sallad och lök. Kan inte komma på många burgare som jag ätit som varit bättre än denna, rekommenderas starkt!
Kanske finns Stockholms godaste burgare i Växjö? Även stockholmare kanske vill åka till landet i sommar. Och vad är mer landet än Småland? Här Öjabys yummy burger. Yummy!
Nej, han fortsätter att leverera. Trean på menyn med karamelliserad lök, inlagd gurka, jalspenos och srirachasås är förbaskat god! Baconburgaren är bra med...!Sommarjobbar i Växjö och testade det stället idag. Veckans burgare för 89 spänn, pommes (mycket krispiga!) ingår. Denna vecka var det Brie, bacon, dijonmajo, sallad och lök. Kan inte komma på många burgare som jag ätit som varit bättre än denna, rekommenderas starkt!
Hipsterburgare med annorlunda bröd, se tidigare i tråden. Är ok.Var på Burgers & Beer på Rörstrandsgatan häromdagen, ingen höjdare. Ligger något brevid som heter Levinsky Burger, någon som har testat det?
Prova Lilys burger på söder. Har provat alla ovanstående ställen men håller nog det högre. Dock vad jag bakis och jävligt hungrig när jag åt där så det ha spelat in.Har ätit på Käk, Phills, Bun meat Bun, Prime, Gnarly... inte ätit på flippin än, dock läste jag lite recensioner där ifrån i helgen, och det verkar som väldigt många är missnöjda, så det känns som flippin har börjat tappat greppet.
tips på asbra burgarhak?
Flying ElkHar ätit på Käk, Phills, Bun meat Bun, Prime, Gnarly... inte ätit på flippin än, dock läste jag lite recensioner där ifrån i helgen, och det verkar som väldigt många är missnöjda, så det känns som flippin har börjat tappat greppet.
tips på asbra burgarhak?