• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Cosmograph

Cartier
2-Faktor

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Maxicali på BmB idag! Sjukt fräsch!

F6CA0C9A-81C9-4E9F-8EE2-37A61A7C80C7.jpeg
 

Simpatico

Rolex
Hallo gott folk.
Skall upp till Sthlm i veckan och har planer på en hamburgare till lunch på lördag den 11 Nov.
Del 1. Är det BmB som gäller just nu? Eller är det någon annan?
Del 2. Är det någon som vill hänga med och surra lite skönt klocksnack över en lunch?
Dra ett PM.
 

Zingo

Rolex
Hallo gott folk.
Skall upp till Sthlm i veckan och har planer på en hamburgare till lunch på lördag den 11 Nov.
Del 1. Är det BmB som gäller just nu? Eller är det någon annan?
Del 2. Är det någon som vill hänga med och surra lite skönt klocksnack över en lunch?
Dra ett PM.
Ett alternativ om du vill äta fin burgare är Flying Elk, har dock inte provat den nuvarande varianten och det skiljer sig stort mellan deras olika varianter.

Annars så beror det på var du ska, Söder eller Vasastan? Om du på på Vasastan så varför inte prova både Flipin och Frankys, är inte många minuters promenad mellan de och ta en enkel på respektive ställe. Vidare så är Lådan sliders (Flipins enklare ställe som serverar sliders) runt hörnet från Frankys.

För de var en burgare resa du skulle göra? ;)
 

Simpatico

Rolex
Tackar för svaren.
Nästan en burgar-resa ;)
Ville mest testa något bra behöver inte vara dyrt.
Är väl lite mobil, tänk tuben avstånd från centrum.
Så om jag tolkar det rätt så ligger Franky´s bra till.
 

Edin

Panerai
Tackar för svaren.
Nästan en burgar-resa ;)
Ville mest testa något bra behöver inte vara dyrt.
Är väl lite mobil, tänk tuben avstånd från centrum.
Så om jag tolkar det rätt så ligger Franky´s bra till.

BmB ligger väll i Hötorgshallen?
Rätt bra avstånd från city det med. Men som sagt, jag äter mest på SHK då det är en fem minuters promenad. Tror experterna här i tråden har koll på sina hak. :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tackar för svaren.
Nästan en burgar-resa ;)
Ville mest testa något bra behöver inte vara dyrt.
Är väl lite mobil, tänk tuben avstånd från centrum.
Så om jag tolkar det rätt så ligger Franky´s bra till.
Jag missade Frankys pga att deras lokal är mindre än mitt kök, och vi helt enkelt inte pallade stå upp utan bord och käka. Men det hade jag satsat på annars, ser grymt ut.
BMB kan ju vara fint att käka till lunch.
 

Simpatico

Rolex
Jag ska tyvärr leka flyttkarl hela dagen på Lördag. Om inte skulle jag gärna hänga på men nu blir det nog att packa flyttbil, köra flyttbil, och packa ur flyttbil. Förhoppningsvis får jag flytt pizza från Meno Male. Det är för övrigt ett bra tips om du är sugen på Pizza i stan. :)
Lyckost ;)
Pizza är inte fel det heller men är ju en burgarkille.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Sicken hype om Franky's, sega öppettider 16-22 men blir att testa någon dag framöver.
BmB är utmärkt som lunch/snabb middag osv, ja. Går snabbt & enkelt. Slippa väntetider på 40 min för en jävla burgare.
 
Topp