• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Imponerande densitet på köttet av Olearys. De har verkligen lyckats pressa ur all luft som går.
9425B964-D1BE-49B9-B7F3-D272BCC68D9B.jpeg
Fattar inte att någon, allra minst DU, beställer en så kallad hamburgare på Det stället...
 

Oew

Rolex
Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Var för länge sen jag var där, gick till Phils i helgen för att jag inte orkade ta mig till söder, riktig miss! Riktigt trött burgare... Har varit där en gång tidigare för länge sen och var inte nöjd då heller. Nu blir det aldrig igen.
 

Zingo

Rolex
Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Hahaha! Jo om man konsumerar 7 burgare på helgen så är det fullt förståeligt att kampanjeburgare efterfrågas. :hilarious:
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Flippin igår. Dubbel Cricket var ok, för mkt stekyta. Blev torr. Kampanjburgaren som singel var bra, betydligt godare!

BmB idag, går det att tröttna på Mexicali? Vettefan, riktigt god som vanligt. Cheesus är för mycket, överätit den så blir inga fler.

Trötta bilder som tröst.
IMG_20171118_145206.jpg
Snapchat-1124557557.jpg
Snapchat-106535644.jpg
 
Topp