Fattar inte att någon, allra minst DU, beställer en så kallad hamburgare på Det stället...Imponerande densitet på köttet av Olearys. De har verkligen lyckats pressa ur all luft som går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar inte att någon, allra minst DU, beställer en så kallad hamburgare på Det stället...Imponerande densitet på köttet av Olearys. De har verkligen lyckats pressa ur all luft som går.
Hahaha!!Fattar inte att någon, allra minst DU, beställer en så kallad hamburgare på Det stället...
Hahaha tack för förklaringen. Jag blev fan upprörd på riktigt.Hahaha!!
Situationen var att jag var på Kastrup och flyget var försenat 20 min så det fick duga i krig, men visste att jag skulle bli sjukt upprörd över burgaren..
Nu är lounge kort beställt så det ska inte behöva hända igen.
Ajajaj, det där kan nog vara den sorgligaste burgare jag settImponerande densitet på köttet av Olearys. De har verkligen lyckats pressa ur all luft som går.
Var håller dom hus nu?Käkade på Frankies i torsdags och måste säga att det va riktigt jävla bra!
Det står Sveavägen på google men det är faktiskt en mindre gata som är Surbrunnsgatan.Var håller dom hus nu?
Det står Sveavägen på google men det är faktiskt en mindre gata som är Surbrunnsgatan.
Jag hade ett argument med min tjej när jag frågade henne för att dubbelkolla och hon sa faktiskt Tegnérgatan...Tegnérgatan
Var för länge sen jag var där, gick till Phils i helgen för att jag inte orkade ta mig till söder, riktig miss! Riktigt trött burgare... Har varit där en gång tidigare för länge sen och var inte nöjd då heller. Nu blir det aldrig igen.Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Förståeligt. Lika bra skippa Phils helt.Var för länge sen jag var där, gick till Phils i helgen för att jag inte orkade ta mig till söder, riktig miss! Riktigt trött burgare... Har varit där en gång tidigare för länge sen och var inte nöjd då heller. Nu blir det aldrig igen.
Om man jobbar i Solna/Sumpan, var ska man dra då? Tar gärna mot tips!Förståeligt. Lika bra skippa Phils helt.
Facit!Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Hahaha! Jo om man konsumerar 7 burgare på helgen så är det fullt förståeligt att kampanjeburgare efterfrågas.Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Big mapel vid Solna stationOm man jobbar i Solna/Sumpan, var ska man dra då? Tar gärna mot tips!
Ibland bär det av till Lillys på Kungsholmen, men det kräver en längre lunch.
Big mapel vid Solna station
Förra månadens kampanj hade bacon, "The animal".Mexicali är väldigt god, men håller Cheesus och Royal Cheese högre.
Nån som kommer ihåg vad burgaren hette som hade bacon i, inte beachtown bbq? Carnavor?
Tycker de är helt ok, inte superfantastiska men en bra bit över medel.Dagens lunch på Big Mapple i Solna. Inte samma klass som BmB, Phils eller Lilys, men klart mycket bättre än alternativen.
Tack @Compiss för tipset!
Bastard i Luleå. Flippin klass enligt mig...matkoma nu
Lillys ...helt ok.