Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1. Sjukt vad trött flippin-burgaren ser ut
Min korrekta lista
Tänkte pröva en av varjeBurger Fest idag, missa inte! Bleecker från London kommer, ser sjuka ut
Haha, samma här (förutom vego). Glassburgaren är ju givenTänkte pröva en av varje
Vilken glassburgare?Haha, samma här (förutom vego). Glassburgaren är ju given
Vilken glassburgare?
Att bmb låg så långt ner på listan?
Inte prövat deras ”burgare” men glassen är bra
Jag håller med dem. Tycker att BMB är helt överskattat. Möjligt att de var strålande i Farsta(?) i början, men på Söder är de ju inte mycket att hänga i granen jämfört med t.ex. Flippin.Att bmb låg så långt ner på listan?
Jösses. Skippar nog, lär förmodligen se likadant ut om 1-2h?Kön är förbi entrén till PK-huset i skrivande stund. Blir ingen burgare för mig!
Vilket fiasko. Ingen burgare är värd att köa länge för. Tänkte svänga förbi idag men det blir inget mtp på köerna osv. #hypeLite från igår, sjukt lång kö. När vi är halvvägs in säger de att Bleecker är slut, anledningen till att man kom så lite surt. Ser att det fortfarande är kö till Bleecker när vi väl är inne, chansar och ställer oss, varav en från Bleecker kommer fram och frågar hur många vi är. Kommer fram att vi är de absolut sista som får deras burgare igår, med på instastorien, 600st sålda Riktigt bra burgare, om ni har möjlighet så testa dem. Barrels var sådär.
Ganska dyrt om man ser till vad man får, 75kr. Hade aldrig betalt det annars men Bleecker var jag tvungen att testa.Vilket fiasko. Ingen burgare är värd att köa länge för. Tänkte svänga förbi idag men det blir inget mtp på köerna osv. #hype
Hur var priserna? Ser ut som en tugga den där mini-burgaren.
Inte imponerad, tyvärr.Ska testa Krubb imorgon. Någon som har något att säga om dem?