• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Nivån överlag i Sthlm har sjunkit, sämre & sämre burgare. Jag håller Frankys högst just nu, deras öppettider är dock riktigt risiga. Stängt sön-mån & 14-16 vardagar, tramsigt.. Såg att de även har sommarstängt nu fram till augusti, otroligt.

För en snabb burgare är fortfarande BmB bäst.
Era smaklökar har bara kommit ikapp, inget annat ;)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Nä, det har gått ned sig. Vad säger dina smaklökar? Sett till tråden så är du kritisk till alla burgare. o_O
Mest hetsat er som tokhyllat BMB som att det vore guds gåva till mänskligheten, och sen även konstaterat att Barrels inte är så nice.
Men BMB var riktigt fint senast, precis som kedjan de kopierat brukar vara. :)
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
BE8CAC90-50E6-4DA6-BC28-64E10C7B6903.jpeg

Fortsätter min burgarjakt och har nu varit på jureskogs, tycker det är ganska likt flippins i kvalitet och storlek dvs lite för små;) men det var faktiskt riktigt välsmakande burgare här enligt mig, chokladmilkshaken var inte så dum den heller, ett minus för att de ej har sötpotatispommes dock
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Tredje burgarrestaurangen inom loppet av 6 dagar, man måste ju offra sig lite för tråden och hålla den uppdaterad!
Idag var jag på barrels i gamla stan och burgarna var ganska bra men har käkat bättre. Är man ändå i närheten funkar stället men skulle ej rekommendera att åka längre sträckor hit, är man akut hungrig bör man inte heller gå hit eftersom det var lång väntetid. Och vart är shakesen??
BD52F389-2A84-4CA9-B525-6A50CDCAAAF8.jpeg
 

Zingo

Rolex
Tredje burgarrestaurangen inom loppet av 6 dagar, man måste ju offra sig lite för tråden och hålla den uppdaterad!
Idag var jag på barrels i gamla stan och burgarna var ganska bra men har käkat bättre. Är man ändå i närheten funkar stället men skulle ej rekommendera att åka längre sträckor hit, är man akut hungrig bör man inte heller gå hit eftersom det var lång väntetid. Och vart är shakesen??
BD52F389-2A84-4CA9-B525-6A50CDCAAAF8.jpeg
Bra jobbat. Bara klämma in BMB och Frankys så har du gjort en bra avsmakning av utbudet hos snabbmatsställena.
 

Belfort

Omega
Om man måste välja mellan Prime, Gnarly eller Phils, vilket ställe väljer man då? (Baserat på bäst hamburgare med bröd).
 

Belfort

Omega
Prövade också Bastard, dubbel bastard och en oreoshake.
Plus: Grym ost, bra stekyta, inte kladdig, stora bitar lök och mycket senap
Minus: rätt dyrt (274kr), köttet behövde mer salt
9/10
799E95B7-7CA2-4FA7-B766-99BF5314E0D6.jpeg

Ärligt talat är det väl bra dyrt med 274kr? Ingredienserna i en hamburgare är inte dyrt alls och alla dessa shakes som alltid har ett redigt överpris är inget speciellt heller. Hamburgehypen behöver lägga sig och ge oss lite mer rimliga priser eller så är det bara jag som äter så mycket som alltid behöver beställa extra.
 

Oew

Rolex
Ärligt talat är det väl bra dyrt med 274kr? Ingredienserna i en hamburgare är inte dyrt alls och alla dessa shakes som alltid har ett redigt överpris är inget speciellt heller. Hamburgehypen behöver lägga sig och ge oss lite mer rimliga priser eller så är det bara jag som äter så mycket som alltid behöver beställa extra.
Håller med, äter också mycket och tar helst två dubbla, men enda stället jag gör det på är bmb då priserna är lite bättre. Här skulle det blivit över 400kr för 2 dubbla.
 
Topp