• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Dom har en likande skapelse idag på burgarstället här i krokarna också. Funderar på att prova den lite senare. Återkommer om så blir fallet..

Lite OT. En av pizzeriorna i stan brukar komma på lite obskyra skapelser isamband med olika dagar som firas. Det har dom gjort idag med..
Kanelbullekebab... det där är jag tveksam till alltså..
A41A15C4-A138-4503-A1FF-258A32E308CD.png
Också skabbigt men jag hyllar de piezzerior å kebaberior som kör dessa race! Assimilering att its finest :D
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Var på prime igår på folkkungagatan, dem levererade bra tycker jag, brödet men framförallt servicen är verkligen deras paradgren. Bra pris på lunchen också när du får välja bland flera burgare och får pommes eller annan side för 98:-, mindre bra för polarn som tog ceasarsallad och bad om extra halloumi som de i efterhand tydligen tog 60 spänn för, ändå bra ställe. Glömde tyvärr klippa kort!
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Bmb söderhallarna, vet inte om det var pga lunchrushen men känns som dem kan bättre.. lite för salt osv, dessutom kände jag små broskbitar eller vad det är som man kan hitta i färdiga köttbullar t.ex, hmmm...:bored:
838F663F-B793-4780-B798-C42E0EAC7EAC.jpeg
 
Senast ändrad:

Klockers

Cartier
Var på BMB Farsta häromdagen och blev sjukt besviken.
Inte varit på BMB i stan men är det samma kvalle där så förstår jag inte hypen.
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Lunch på Bastad Burger idag (tyvärr ingen bild). Riktigt fint kött, osten smakade ost på riktigt. Plus I kanten att sötpotatispommes ingick i lunchpriset.
 

KenKun

Patek
2-Faktor

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Käkade lunch på Frankys idag. Samma visa som alla andra gånger jag ätit lunch där, riktigt smaklöst kött. Alltid varit nöjd när jag käkat där på kvällen.
 

Klockers

Cartier
Vad var du besviken på? Brukar handla där vid löning, alltid vart nöjd i Farsta.
(Jobbar ju nästan breve där)
Svårt att sätta fingret på det, överlag tråkig burgare och dålig chilimajo+pommes.
Testat de flesta andra hajpade burgar-ställen i Stockholm och det här var inte i närheten. Men de kanske hade en dålig dag.
 
Topp