Bmb förra veckan, 500g denna gång, gick precis att äta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liten portionBmb förra veckan, 500g denna gång, gick precis att äta
Det måste ha vart ett tag sedan va?När ses vi? Har sett dig promenera runt Lötsjön...
Nej men ätit ett 20-tal gånger på den i Högdalen. Borde vara motsvarande. Bra men finns bättre enligt mig.Någon som hunnit testa nyöppnade Babas Burgers i Nacka Forum?
Djärvt att nämna det förbjudna ordet i burgare tråden...Det måste ha vart ett tag sedan va?
Bott i söderort i snart ett år nu.
Men vi styr upp lite pivo och vegkäk i oktober?
I det här fallet hade väl brödet gjort väldigt marginell skillnad i antal kalorier...Frankys utan bröd, because diet. Förvånande gott, 4/5.
Inte kcal. Carnivore.I det här fallet hade väl brödet gjort väldigt marginell skillnad i antal kalorier...
Intressant! Skriv några rader i träningstråden om hur det går för dig om du har lust!Inte kcal. Carnivore.
Det är tanken.Intressant! Skriv några rader i träningstråden om hur det går för dig om du har lust!
Rehnsgatan 22Vart ligger BB?
Spännande, det är lagom nära hemifrån en bakfull söndagRehnsgatan 22
Ser väldigt gott ut. Får testa BmB nästa gång man i Sthlm.
Jag och tjejen åt på BMB idag. Minns inte vad burgarna hette men gott var det iaf
Ser väldigt gott ut. Får testa BmB nästa gång man i Sthlm.
Någon som har varit på nya BmB i Mariehäll?
Sugen! Många som verkar bojkotta konceptet, coolt om du frågar mig.Någon här som testat?
Någon här som testat?
Inte mycket jag drar mig för att stoppa i mig, D vet men det där alltså...Sugen! Många som verkar bojkotta konceptet, coolt om du frågar mig.
Inte mycket jag drar mig för att stoppa i mig, D vet men det där alltså...
Dom har en likande skapelse idag på burgarstället här i krokarna också. Funderar på att prova den lite senare. Återkommer om så blir fallet..Sugen! Många som verkar bojkotta konceptet, coolt om du frågar mig.