Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu kan vi lägga ner, vi har redan en vinnare!Kul idé! Kanske denna? Det var i alla fall pilligt och kul att ta bilden
Håller med @Staafen, den här var grym Så det var värt pillet!Kul idé! Kanske denna? Det var i alla fall pilligt och kul att ta bilden
Håller med @Staafen, den här var grym Så det var värt pillet!
Ojoj! Tackar! Jag rodnar men tar inte ut något i förskott... redan många riktigt fina bilder i tråden och långt kvar innan året är slut...Nu kan vi lägga ner, vi har redan en vinnare!
Helt klart den med iPaden!Kunde inte välja
Då kanske jag bara ska posta denHelt klart den med iPaden!
Det tycker jag!Då kanske jag bara ska posta den
Oj! Tusen tack för det
Grym fin klocka! Berätta lite om den? Årtal, ref, osv.Denna bild är rätt ok. Alltid trixigt med ljuset när man tar pocketshot. Taget med systemkamera fjärrstyrd från mobilen.
Kan bara instämma @cjperry bilder är grymma.
Så roligt ska vi inte ha. Dessutom paparazzibild så den direktdiskvalificeras@Von Kom at tänka på din bild från stranden!
Ja han har riktigt fina bilder, mkt härliga på sin bb58 så han är nog en klar favoritKan bara instämma @cjperry bilder är grymma.
Riktigt cool bild måste jag säga!Min dagens kanske?
(Egentligen en av mina sommarklockor, men hade den igår när jag tränade och tyckte den piggade upp i mörkret)