Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja första årets medlemsskap är gratis och 12000 EBB poäng till både dig och den som bjuder in.Finns det något välkomsterbjudande för AMEX premium just nu när man blir värvad?
Bra kort med fina förmåner om man får det gratis, vilket jag förstått att en del får. Att betala för, njaee.. Då skulle jag mer rekommendera Eurocard Platinum som är billigare (förvisso ingen bonus på köp men de fonder man får via SHB kan kvitta).. Du sparar mer på billigare årsavgift än vad du får tillbaka vid normalt spend i fonder. Bättre att placera det själv.Några åsikter om Handelsbanken Platinum?
Köper ditt resonemang med ett undantag, VEM har 200k spend på sitt SHB Platinum, ---> Amex?Jag har SHB Platinum. Försäkringen är överlägsen och har du en spend på 200k/år så tjänar du in mellanskillnaden mot Eurocard Platinum.
Köper ditt resonemang med ett undantag, VEM har 200k spend på sitt SHB Platinum, ---> Amex?
Jag skulle säga, framförallt om man bor i Stockholm, så att betala 2 400kr/år för SHB Platinum så är det vettigare att skaffa ett Amex Platinum + Amex EB (får på köpet).. Det sparar man snabbt in på ett par besök hos Pontus på Arlanda.
I min erfarenhet nej.. Har hört att folk fått ner de "vanliga" korten.. När det gäller Centurion och Platinum är det benhårt...Går det att få ner priset på Amex Platinum något?
SAS AmEx Premium ingår tyvärr inte längre i Platinum-kortetKöper ditt resonemang med ett undantag, VEM har 200k spend på sitt SHB Platinum, ---> Amex?
Jag skulle säga, framförallt om man bor i Stockholm, så att betala 2 400kr/år för SHB Platinum så är det vettigare att skaffa ett Amex Platinum + Amex EB (får på köpet).. Det sparar man snabbt in på ett par besök hos Pontus på Arlanda.
Varför? (upplys en okunnig)Jag har SHB Platinum. Försäkringen är överlägsen och har du en spend på 200k/år så tjänar du in mellanskillnaden mot Eurocard Platinum.
Varför? (upplys en okunnig)
Ah, jag tänkte att kortet "överlag" var bättre om man hade spend över 200k, men du menar alltså försäkringspaketet?Det är bara att jämföra försäkringspaketet mot andra kreditkorts försäkringspaket på marknaden.
Du är inte ensam.. Tror det diskuterats tidigare i tråden att man INTE ska erbjuda invites men om någon ber om invites kan man pm'a personen i fråga.Har kört SAS Amex Premium ett tag och tycker det funkat mycket bra! I princip alla ställen utanför Sverige accepterar kortet, de flesta nätsidor accepterar kortet. Appen är mycket smidig och extrakortet är otroligt smidigt om man är sambo. Det enda är att det är en del ställen i Sverige som fortfarande inte accepterar kortet.
Gillar man att gå på konserter och evenemang får man även inbjudningar till dessa, bland annat Beyonce och Ghost (som jag själv bokade), utan att behöva köa etc. Har inte använt mig av reseförsäkringen än men det ingår en sån också.
Du är inte ensam.. Tror det diskuterats tidigare i tråden att man INTE ska erbjuda invites men om någon ber om invites kan man pm'a personen i fråga.
Ah, jag tänkte att kortet "överlag" var bättre om man hade spend över 200k, men du menar alltså försäkringspaketet?![]()
Jag har det, supernöjd. Bra med loungekort. Betalar fullt men förhandlade till mig ett extra Loungekort till frugan så hon kan nyttja själv.Några åsikter om Handelsbanken Platinum?
Återigen +1 på Eurocard, kolla upp det. Kan hänvisa till en site som ger dig det gratis 1 år.... Ingår extrakort till frugan m 2 PP....Jag har det, supernöjd. Bra med loungekort. Betalar fullt men förhandlade till mig ett extra Loungekort till frugan så hon kan nyttja själv.
Återigen +1 på Eurocard, kolla upp det. Kan hänvisa till en site som ger dig det gratis 1 år.... Ingår extrakort till frugan m 2 PP....
Osäker på hyrbil då jag inte kan de exakt men concierge ja.Lika bra försäkringar med hyrbil, Consierge osv?
Osäker på hyrbil då jag inte kan de exakt men concierge ja.
6, 12 och 18 tusen poäng tror jag!Om man blir inbjuden till amex classic, elite, hur mycket poäng får man då?
Godmorgon!
Jag har nu skänkt en slant till BCF då jag fick möjligheten att bjuda in @CoffetoledoTackar för förtroendet och välkomnar dig till SAS Eurobonus AMEX Premium.
Trevlig sommar på er!
![]()