Scandic ger 500p per natt plus poängen det ger genom att betala med tex Amex.Kör ni hotellbokningar också via eurobonus? Något där man bör läsa på om? När man ändå fräst iväg med flyget vore det nice om man kunde jobba bonus isf cash även där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Scandic ger 500p per natt plus poängen det ger genom att betala med tex Amex.Kör ni hotellbokningar också via eurobonus? Något där man bör läsa på om? När man ändå fräst iväg med flyget vore det nice om man kunde jobba bonus isf cash även där.
ALLT ger EB poäng, vägen dit är olikaPå coop får du coop-poäng
SAS har ju en hotels.com-portal som kan ge rejält med poäng beroende på hur dyrt man bor.Kör ni hotellbokningar också via eurobonus? Något där man bör läsa på om? När man ändå fräst iväg med flyget vore det nice om man kunde jobba bonus isf cash även där.
Men då får man väl inte Hotels.com rewards?SAS har ju en hotels.com-portal som kan ge rejält med poäng beroende på hur dyrt man bor.
Precis, det brukar strula med poängen dessutom.Men då får man väl inte Hotels.com rewards?
Blir isåfall dyra poäng, även med dubbla. Låt säga att du bokar 10 nätter för 2k/natt, det ger dig 4000 poäng, men hade annars gett dig en gratisnatt för 2k. 0,5kr/poäng är dyrt....Precis, det brukar strula med poängen dessutom.
Nej, det tror jag inte.Men då får man väl inte Hotels.com rewards?
Det beror ju på vad du vill få ut av kortet.Vilket kort bör man ha om man inte vill flyga SAS?
Har kört med Preems Ikano MC men de har sänkt återbäringen från 1% till 0,5% vilket känns lite trist.
Få så mycket tillbaka som möjligt, SAS är dock inget alternativ då flyger med andra bolag. Det kan alltså vara allt från kickback i rena pengar till poäng som kan användas att handla för.Det beror ju på vad du vill få ut av kortet.
Med SAS och Eurobonus kan du ju flyga Star alliance, det är några bolag.Få så mycket tillbaka som möjligt, SAS är dock inget alternativ då flyger med andra bolag. Det kan alltså vara allt från kickback i rena pengar till poäng som kan användas att handla för.
Vilka flyger du med då?Få så mycket tillbaka som möjligt, SAS är dock inget alternativ då flyger med andra bolag. Det kan alltså vara allt från kickback i rena pengar till poäng som kan användas att handla för.
Jo men du måste väl fortfarande köpa via sas.se?Med SAS och Eurobonus kan du ju flyga Star alliance, det är några bolag.
Amex blue cash back kanske är något för dig.
De flesta andra faktiskt.Vilka flyger du med då?
Ja, Eurobonus awardbiljetter köpes på hos SAS, online eller telefon.Jo men du måste väl fortfarande köpa via sas.se?
Tack, ska kolla på det.
Skaffa ett kreditkort hos något av bolagen du flyger med, om det är flygpoäng du vill ha.De flesta andra faktiskt.
De flesta andra faktiskt.
KLM japp.KLM, Kuwait Air, Singapore Airlines, Widerøe, Finnair, Aerosvit?
Märkligt att det kan skilja så. Jag benchmarkade vårt Stora Coop mot ICA Maxi och MatHem och kom fram till något helt annat.Första storhandlingen på Coop. SATAN va dyra de är....den stora Coopbutiken är dyrare än vår lilla Ica närbutik. Ska get det en chans.....absurda påslag på vissa saker faktiskt, inte konstigt att de tappar kunder.
Ett par exempelMärkligt att det kan skilja så. Jag benchmarkade vårt Stora Coop mot ICA Maxi och MatHem och kom fram till något helt annat.
Kul. Vilket kort blev det?Stort tack för hjälpen i tråden o via pm. Väldigt uppskattat.
Enligt uträkningar borde jag o mina tre familjemedlemmar ta oss utanför Europa inom 2-3 år enbart tack vare er. I business class. Nån tusenlapp i totalkostnad.
siktar på Kanada el Nya Zeeland.
Kör två sas amex premium o två Mastercard World EB till mig o tjejen. O coopmedlem för o konvertera till EB. Handlar mat för 8k/månad så bara där trillar det in en bra sudd.Kul. Vilket kort blev det?
Nice. Halvvägs till en businessbiljett bara på invitesKör två sas amex premium o två Mastercard World EB till mig o tjejen.
Inte två olika kort hoppas jag?Kör två sas amex premium o två Mastercard World EB till mig o tjejen. O coopmedlem för o konvertera till EB. Handlar mat för 8k/månad så bara där trillar det in en bra sudd.
Jag kör extrakort till tjejen på min faktura. Då ser man ju också om hon vänstrar med okända utgifter...Inte två olika kort hoppas jag?
Det är ju bra tills man fått sin bonus men sen kör man väl tvilling-kort?