• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bättre hälftens klockor?

Tänk vad många fina dinkor man kunde ha köpt om man inte gjort frugan klockintresserad :x
Det började med att hon fick ta över min gamla omega constellation chronometer quartz från 1985.
Sen tog klockintresset fart när jag gav henne en sprillans datejust 79173 julen 1994.
79173:an byttes mot den här datejusten, en sprillans 179178 från 2006.
PB040251.jpg

Helguldarn var för blingig och ersattes av en date 115210 med rosa tavla från 2008, hennes favoritdinka so far.
002.jpg

Sen blev det en omega seamaster 300m som hon också gillade skarpt.
P4260018.jpg

Idag har hon en Air-King 14000M och en 31mm datejust 178341 i roseguld och stål med chokladfärgad tavla.
P5240142.jpg

PC310391.jpg

Nicklas.S

Köpte denna Certina Diamaster Rado till henne när hon fyllde förra året.
Innan hade hon sportat Casio plastur, dock tycker hon det är jobbigt med automat då hon inte använder den varje dag, sedan tycker hon den är lite för liten.

Jag tycker den är sjukt snygg, samt ovanligt som få, aldrig sett någon likadan, knappt med detta samarbete heller.
Hon vill ha något i rosé säger hon nu, kan bli dyrt... :lol:

b38110.jpg

Jag har en liten request!

Skulle vilja se en 42mm planet ocean på en kvinnlig handled!

Min Sambo bär som jag skrivit 34-38mm klockor idag men hon skulle behöva något sportigare.

Min flickväns Tag heuer carrera heritage 39mm med roseguld detaljer...hennes namn är ingraverat på boetten, och innan Tagen hade hon en Breitling chrono cockpit 39mm med diamant index.
Linastagheuer_zps23333dcb.jpg

Re: Sv: Bättre hälftens klockor?

Har försökt göra min dam klockintresserad och det funkade iom julen i år.
Dåfyllde jag 30 och köpte mig en Omega Speedmaster 9300, köpte jag även en Breitling Windrider Cockpit till henne...

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Jag har velat köpa en Rolex till henne, men hon tycker det är "onödigt".

Nu bär hon en sån här..

Bilagor

• 314_2e6e73262f-full.jpg
    314_2e6e73262f-full.jpg
    63.7 KB · Visningar: 406
Min fru bär Rolex 16610 med extrakortad länk samt Sinn 456 med perlmuttavla.

Tillbaka
Topp