Är dom lösa de två hjärtan som ligger i Choparden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sådan här bär min fru.
Ska hitta rätt armband åt henne vid tillfälle tänkte jag...
38 mm, känns som lagom storlek på en damklocka. Kollade en del på något mindre storlekar men fastnade för denna. Den uppskattades och gör sig nog ännu bättre till sommaren.Grattis till ett bra val, riktigt fin! Vad är det för storlek?
Brännskador/skavsår i handflatan?Jag har ingen klocka på högerhanden... ;-)
Man kunde ju hoppas... tips från coachen: brottas inte med en sabrerad flaska champagne i närheten. ..Brännskador/skavsår i handflatan?
Satte på ett NATO på min Tag som ligger oanvänd. Tycker den blev riktigt bra till frun. Snart är man väl en klocka fattigare...
Japp, ser så ut. Har den inte tillhands, men kollade några andra bilder. Vet inte mycket om klockan annat än att pappa köpte den ny på 80-talet (gissar jag). Länken tyvärr borta, annars skulle den vara så här fräck: http://www.chrono24.com/en/heuer/airline-gmt--id2010050.htmStår det Airline Heuer? Aldrig hört talas om, nu blev jag nyfiken!
Jag är singel.
Fitta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Om man varierar hand, räknas det då som 2 partners?Kör du ingen på fröken höger?