• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Båt sommar och skärgård

Jo, mycket välbalanserad. Kommer ligga i sthlmstrakten, vet ej exakt var men om du påminner mig senare kan jag nog ta reda på det.

Tar båten till jobbet idag !
image.jpg

Seglar en del skärgård med. Dieseldriven, hyfsat ekonomisk för sin storlek. Ganska dålig toppfart men har en vattenjet tender som gör 35 knop om man känner att man vill ut och leka.
image.jpg

Najs. Vad gör ni med den, flyttar ankare?
Nej det har vi andra båtar till. Vi stödjer riggar och plattformar med det de behöver. Kan för övrigt tillägga att jag aldrig hade gett mig ut på storhavet eller längre seglingar i båtar av plast eller med segel. För jävligt att sitta i 85 meter stål när det susar ordentligt och folk som önskar uppleva det för nöjes skull borde uppsöka hjärndoktor.
image.jpg

Nej det har vi andra båtar till. Vi stödjer riggar och plattformar med det de behöver. Kan för övrigt tillägga att jag aldrig hade gett mig ut på storhavet eller längre seglingar i båtar av plast eller med segel. För jävligt att sitta i 85 meter stål när det susar ordentligt och folk som önskar uppleva det för nöjes skull borde uppsöka hjärndoktor.
image.jpg
Det är mycket trevligare att vara på havet i en segelbåt när det blåser än i en stor hög arbetsbåt. Trust me ;-)

Tillbaka
Topp