Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullkomligt sinnes vilka stålar vissa har :O där kan man snacka budget för klockköp!Spammar tråden med lite båtbilder.
Allt från Porto Cervo, Sardinien.
Blev ägare till den här donnan igår. Fantastisk båt!![]()
![]()
Grattis. Var kommer hon att ligga?Tack!@Båtkocken
Helt korrekt! Det är en 350 Marine Power i, nästan lite klen. Toppar cirka 35knop med nuvarande propp. Blir eventuellt en total omlackering i vinter för att få den i toppskick, samtidigt som jag gillar lite proveniens@Jonte73
Grattis. Var kommer hon att ligga?
Ok, Danderyds Båt Klubb?Tack! Nu i Danderyd, men jag bor i stan så förhoppningsvis får jag en plats nedanför Vasamuséet denna säsong!
Aha, då är vi båtgrannar.Helt korrekt![]()
Snygg, vad är det för märke/modell?Slänger in 2 bilder på min också. Perfekt för transport till landet och dagsutflykter. Kanske en övernattning men inte mycket mer
![]()
![]()
Porto Cervo, Sardinien ;-)Cannes?
Såg den här lilla damen ankrad utanför Vaxholm igår kväll. Nu ligger hon och snurrar norr om Sandhamn.
Forever one är namnet. Risigaste bilden!
![]()
![]()
Ful som stryk tycker jag iaf.
Lite info.
http://www.boatinternational.com/yachts/news/isa-launch-54m-motor-yacht-forever-one--20759
Låter som om vi inte delar väder...blå himmel och ca 24 grader känns ganska svettigtDåså !![]()
Donnan har hängt upp putstrasan
Efter mycket strul så ligger grejorna i och lirar som de skall.
Nu väntar vi bara på lite roligare väder.
Ingen lust att åka med skoteroverall och sydväst på .
Låter som om vi inte delar väder...blå himmel och ca 24 grader känns ganska svettigt
![]()
Håller till på östkusten i de södrare delarna..närmare bestämt Kalmar länVilket härad då ?
Södra roslagen drog nitlotten i år tror jag bestämt .Håller till på östkusten i de södrare delarna..närmare bestämt Kalmar länalltid kanonväder här känns det som, på sin höjd någon regnskurar på natten eller morgonen men alltid varmt!