Roxen
Basic
Vad blir det istället?
Tyvärr en tråk-RIB, har sedan länge drömt om just en Lancer och lät totalrenovera henne för ett par år sedan. Insåg dock när hon inte ens kom i vattnet i somras att jag måste ha en enkel båt utan underhåll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blir det istället?
Imorgon hämtas hon av de nya ägarna
Jäkla fin! Kör du vårrustningen på hösten?
Nu längtar jag efter sommaren. 3 månader kvar till sjösättning. Jag brukar få i båten runt den 20 april varje år.
Nice, själv sitter man ju här med ångest över att man bar drog upp båten och knappt spolade av den i höstasTack! Jajemen, varje år (har en firma som gör det, jag själv är inte lika flitig...)
Nice, själv sitter man ju här med ångest över att man bar drog upp båten och knappt spolade av den i höstas
Härlig båt! Älskar stuket.Imorgon hämtas hon av de nya ägarna
Nu fick jag fan mer ångest, ligger i Djurgårdskanalen men tyckte mig inte se mer en ett fåtal tulpaner... men kollade inte så noga, var bara less och sugen på att lämna den till varvet för vinterförvaringHaha, gjorde det misstaget en gång med följd att havstulpanerna tvingade mig att låta slipa hela jävla botten, ett satans jobb... Var har du din?
cool vad är det?Jag längtar verkligen till våren...då lever hon upp.
Från förra Maj då hon gick kanalen ner
Minsvepare från 1941, 28x5mcool vad är det?
Nu fick jag fan mer ångest, ligger i Djurgårdskanalen men tyckte mig inte se mer en ett fåtal tulpaner... men kollade inte så noga, var bara less och sugen på att lämna den till varvet för vinterförvaring
Härlig båt! Älskar stuket.
en rib, Osprey vipermax 7 så den är väl inte direkt känslig men segt ändå....Har haft min i Djursholm så tulpaner är jag rädd för att du kommer ha några... Dock så jävla tråkigt att ”vinterstänga” båten... Vad har du för någon?
Det var en pjäs, googlade lite och det är ju en fantastiskt cool båt. Förstår att det skärMinsvepare från 1941, 28x5m
70 brutto.
Har haft henne ett år nu, men hon ligger till försäljning då jag är på väg utomlands....men vårrustningen lär jag inte slippa
Men det skär i hjärtat
en rib, Osprey vipermax 7 så den är väl inte direkt känslig men segt ändå....
Nice, kör du enkel eller dubbelmontage?Fina båtar, har själv köpt en Rupert 28. Helt annat typ av skrov så det är mycket lättare än en båt från 1975. Ligger du på KMK eller?
Vad styr du för nåt?
Nice, kör du enkel eller dubbelmontage?
Ligger längst ut, KSSS Hundudden. Det är väl mer bredvid än i kanalen iofs
Jag har sedan några år tillbaka en enklare styrpulpet. Relativt ny, så minimalt med underhåll. Då vi har gångavstånd från huset ned till båten så vi använder den även en del till korta kvällsturer efter jobbet eller liknande. Men inget man övernattar i direkt...
Häftigt! Var ligger du?Minsvepare från 1941, 28x5m
70 brutto.
Har haft henne ett år nu, men hon ligger till försäljning då jag är på väg utomlands....men vårrustningen lär jag inte slippa
Men det skär i hjärtat
vi får vinka i sommar!!Snik med bara en snurra tyvärr... Blev så satans dyrt annars. Trevligt, jäkligt strategiskt att ha båten där, snabbt ute i skärgården.
En dröm jag närt också. Men efter att ha renoverat ett par mindre båtar i min ungdom vet jag hur mycket tid det tar... Så det får bli i nästa livTyvärr en tråk-RIB, har sedan länge drömt om just en Lancer och lät totalrenovera henne för ett par år sedan. Insåg dock när hon inte ens kom i vattnet i somras att jag måste ha en enkel båt utan underhåll
Den är SÅ cool denna båt alltså, den ligger verkligen på önskelistan att få ha en vacker dag (when money is no problem dvs typ aldrig i mitt fall )
Tack! Faktiskt originalfärgen jag lyckades få fram
vi får vinka i sommar!!
En dröm jag närt också. Men efter att ha renoverat ett par mindre båtar i min ungdom vet jag hur mycket tid det tar... Så det får bli i nästa liv
Kul med RIB!
En dröm jag närt också. Men efter att ha renoverat ett par mindre båtar i min ungdom vet jag hur mycket tid det tar... Så det får bli i nästa liv
Kul med RIB!
Kul med RIB!