Jag gillar den jättemycket, för att inte tala om 33 open. Delta är bra båtar. Går inte att säga så mycket om det.Vad tycker du om den i övrigt? Bortsett från priset då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar den jättemycket, för att inte tala om 33 open. Delta är bra båtar. Går inte att säga så mycket om det.Vad tycker du om den i övrigt? Bortsett från priset då.
Normal ekonomi löser väl typ på sin höjd en av de grejerna tyvärrSkulle älska att ha båt igen. Men funkar ju inte med normal ekonomi att ha bra bil, bra boende, bra klockor, bra semestrar och bra MC...
Den dagen jag flyttar hem till Piteå igen ska jag ha både snöskoter och båt!
Härliga bilder i tråden.
Är du nöjd med konservburken? Står i valet mellan HuskyR7 och Cross 64BR. Har titta lite på r6 också men saknar u-soffan. Fin båt för övigt!Blev en tur med skärgårdsjeepen igår.
Är du nöjd med konservburken? Står i valet mellan HuskyR7 och Cross 64BR. Har titta lite på r6 också men saknar u-soffan. Fin båt för övigt!
Åker 75 cross och kan instämma att svart durk är snyggt, men vansinne när det är varmt och direkt solljus
Crossen går ju grymt i sjö men som du säger är det kass med svart durk, dock ska den inte bli så varm som man kan tro enl utsago. Tyvärr tycker jag det är lite väl låga fribord på crossen också samt att badbryggan inte är jättebra.
Har inte kört husky än så det är något som ska till under semestern. Egenligen räcker r6 till för oss men avsaknad u-soffa gör att den tyvärr går bort. Hur tycker du att motorisering funkar på husky, är den lättdriven? R6 har ju 130 som max medans r7 går att ladda med 200.
/Jazze
Fin. Det verkar passa för den svenska sommaren. Den har ju tak.Delta är riktigt bra båtar, har själv vart sugen på en 33 open men de är på tok för dyra och så har vi tyvärr lite för dåligt väder och kort sommar för att motivera en öppen båt i den prisklassen.
Men riktigt bra och trevliga båtar, har för övrigt provkört 26:n som du nämnde och om ekonomin inte är ett problem så kommer du inte att ångra dig. Sedan var det de där med att svensk sommar och öppna båtar kanske inte är det optimala alla dagar men när det väl är bra väder så är det grymt!
Om man får drömma lite och strunta i vad den kostar både i inköp och drift så är en Delta 60 Open drömbåten. Men ganska säker på att det aldrig kommer bli aktuellt för mig med en.
Ja den är grym. Jepp, synd att den inte är klassad för 350hk bara. Hade varit fint med V8 faktiskt. Men får hoppas att nya 88an som kommer i höst erbjuds med 425hk. Måste byta nuGrymt fin båt! Har du 300:an på den?
Du får gå på en super magnumJa den är grym. Jepp, synd att den inte är klassad för 350hk bara. Hade varit fint med V8 faktiskt. Men får hoppas att nya 88an som kommer i höst erbjuds med 425hk. Måste byta nu
Finnmaster är ju i övrigt välbyggda och sjövärdiga båta. Ska ta en tur till min åf i helgen å se vad som finns inne.Jag tycker att den känns lättdriven, den kommer snabbt upp i plan och man håller ungefär samma machfart med en eller fyra vuxna ombord. Jag har 130hk på min och tycker att den går jättefint mellan 24-29 knop. Det är den fart jag åker mest och då drar den ca 0,7-0,8 distansen. Det är inget fartvidunder och den hade nog utan problem klarat en 150hk.
Ja den är grym. Jepp, synd att den inte är klassad för 350hk bara. Hade varit fint med V8 faktiskt. Men får hoppas att nya 88an som kommer i höst erbjuds med 425hk. Måste byta nu
Njae hade magnum innan så var mer sugen på M5an, men gillade Yamarinen mer i slutändan. Om inte 88dc ser potent ut så blir det nog en Buster Phantom eller Anytec 860. Dubbla V8 vore riktigt smutt.Du får gå på en super magnum
Kul! Det går säkert bra, det verkar grymt!Härlig sommar för en familj som köpt hus vid sjön och skaffat båt .
Är troligen fortfarande den största båtnovisen denna sidan Saharaöknen men det löser sig...