2018, 115 hk evinrude. 60h.Marknaden är (var?) ashet. Vad är det för modell och motor? Det är ju till stor del motorn som sätter värdet på äldre båtar.
HR 532 CC
1000 kg reggad kärra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2018, 115 hk evinrude. 60h.Marknaden är (var?) ashet. Vad är det för modell och motor? Det är ju till stor del motorn som sätter värdet på äldre båtar.
Aha. Nya fräscha grejer. Här är lite prissstatistik.2018, 115 hk evinrude. 60h.
HR 532 CC
1000 kg reggad kärra
Kanske 230 med kärra då? Kombiinstrument, lod/plotter.Aha. Nya fräscha grejer. Här är lite prissstatistik.
https://www.sokbat.se/Modell/hr/532-cc
Säkert. Dyrt med bra kärror.Kanske 230 med kärra då? Kombiinstrument, lod/plotter.
Ut med den NU i så fall. Inte om två veckor. Då är hösten i sikte redan.2018, 115 hk evinrude. 60h.
HR 532 CC
1000 kg reggad kärra
Annonserar i helgen så får vi se.Ut med den NU i så fall. Inte om två veckor. Då är hösten i sikte redan.
Kärra är svårt att prissätta. För vissa är den inte värt någonting alls. För vissa är den en förutsättning att kunna äga båt.
Annons fredag eftermiddag, visning på lördag. Så sålde jag min båt för två veckor sedan.Annonserar i helgen så får vi se.
Aj aj...Jävla ryssgrund!
... Det positiva är att jag äntligen får köpa en ny motor. Yamaha f80 lutar det åt
Utanför Vaxholm. Verkar vara en riktigt klassiker för oss amatörerAj aj...
Får man fråga om det skedde på kända vatten ( som så ofta sker)?
kollat en del på motor jag med och lutar åt Suzuki. Dock 150-200 så lite större. Yamaha 200 lockar lite med då den går att få med elektronisk gas/växelreglage..
Hur många tuber Polywatch gick det åt?Fy fasen för att polera båt (och då har vi bara en Buster)!! Börjar man kan man inte sluta. Igår kväll stod jag och polerade rutorna (plexi). Dock mer än värt det då de gick från mjölkiga till närmast kristallklara. Missade dock ta bild på båten i all iver att få i den..
Fy fasen för att polera båt (och då har vi bara en Buster)!! Börjar man kan man inte sluta. Igår kväll stod jag och polerade rutorna (plexi). Dock mer än värt det då de gick från mjölkiga till närmast kristallklara. Missade dock ta bild på båten i all iver att få i den..
Jobbar på bild på vår båt i vattnet men har fått lite beröm för skicket Vid Herrhamra sjökrog som och idag på stranden vid Askö som värmer efter allt jä*** pill.
Satt och pillade i båten idag och hör ett sus och tittar ut över styrbords sida får man se detta..
Även killen med Delta 54an fick se sig bräddad av sjöplanet som la till mot stranden.
En annan väldigt populär båt var glassbåten!
Snacka om glassigt sommarjobb!
Om det är plexi borde det funka fint med autosol metallpolishVad använde du för medel? Rutorna på min segelbåt är ruskigt repiga och skulle vilja försöka få bort dem.
Om det är plexi borde det funka fint med autosol metallpolish
Vad använde du för medel? Rutorna på min segelbåt är ruskigt repiga och skulle vilja försöka få bort dem.
Bjuder på en till bild.
Inte finaste eller nyaste men den är perfekt för oss och går riktigt bra.
Nästa år metallpolish på hela skrovet för att få bort vmax-texten?Bjuder på en till bild.
Inte finaste eller nyaste men den är perfekt för oss och går riktigt bra.
Jättefin ju!
Nästa år metallpolish på hela skrovet för att få bort vmax-texten?