Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tältar du?Nattens hamn…
Tältar du?
Har också funderat på att göra det. Men typ en natt bara för att testa med barnen.
Den som är fräschast och den vars ägare kan på ett trovärdigt sätt visa vad han gjort för underhåll på båten. Båda är lite som att köpa en lott.Ok, ska nu köpa en liten bow rider till landet då fru och barn fått nog av vår Buster….typ. Väljer mellan 2 båtar. Bägge tidigt 2000 tal. De kostar lika mkt. En Sea Ray 175 med 3,6L 4:a eller en Bayliner 185 med 4,3L 6:a. Sea Ray kommer med riktigt 80 släp, Baylinern med 30. Sea Ray verkar väldigt välskött och servad, Baylinern har trasig triminstrument. Vad köper jag?
2 vuxna och 2 kids som vill göra lite utflykter och bada från nån ö…..åka lite ring mm…..
Logiskt......har lite mer hjärta för en lite äldre Sea Ray.....lite rädd bara att den blir trött med fler än 4 pers i....så du gav faktiskt ingen hjälp alls!!Den som är fräschast och den vars ägare kan på ett trovärdigt sätt visa vad han gjort för underhåll på båten. Båda är lite som att köpa en lott.
Fler cylindrar är roligare.Logiskt......har lite mer hjärta för en lite äldre Sea Ray.....lite rädd bara att den blir trött med fler än 4 pers i....så du gav faktiskt ingen hjälp alls!!
Du får lägga upp bild, det är ju viktigast.Ok, ska nu köpa en liten bow rider till landet då fru och barn fått nog av vår Buster….typ. Väljer mellan 2 båtar. Bägge tidigt 2000 tal. De kostar lika mkt. En Sea Ray 175 med 3,6L 4:a eller en Bayliner 185 med 4,3L 6:a. Sea Ray kommer med riktigt 80 släp, Baylinern med 30. Sea Ray verkar väldigt välskött och servad, Baylinern har trasig triminstrument. Vad köper jag?
2 vuxna och 2 kids som vill göra lite utflykter och bada från nån ö…..åka lite ring mm…..
18,5 fot Gayliner från 2003 , med V6:aDu får lägga upp bild, det är ju viktigast.
Inte för att vara sån men de ser ju ffs likadana ut18,5 fot Gayliner från 2003 , med V6:a
Kontra 17,5 fot Sea Ray från 2001 med 4:a
Personligen gillar jag det äldre stuket på Sea Ray......men Baylinerna är kanske det smartare valet....
Fattar inte. Är det 3 olika du väljer mellan nu?18,5 fot Gayliner från 2003 , med V6:a
Personligen gillar jag det äldre stuket på Sea Ray......men Baylinerna är kanske det smartare valet....
Hehe, hade nog typ en sådan som den överst. Den sjönk ett par ggr.18,5 fot Gayliner från 2003 , med V6:a
Du sket i att byta bälgarna va, då sjunker skiten!!Hehe, hade nog typ en sådan som den överst. Den sjönk ett par ggr.
Alla bara driverFattar inte. Är det 3 olika du väljer mellan nu?
Det är väl hela poängen? Välj båt nu Å allvetande orakel…..Inte för att vara sån men de ser ju ffs likadana ut
BaylinernDet är väl hela poängen? Välj båt nu Å allvetande orakel…..
Jag röstar för baylinern. Enbart grundat i de trevliga turer jag haft med min barndomsvän som ägde en sån18,5 fot Gayliner från 2003 , med V6:a
Gott!!Jag röstar för baylinern. Enbart grundat i de trevliga turer jag haft med min barndomsvän som ägde en sån